Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Відділ початкового навчання та дошкільного вихованняНа головну

Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них свої світильники.

Т.Фуллер

 

Працівники відділу:

О. М. Березіна — методист з дошкільного виховання;

Л. М. Никитюк — методист з початкового навчання;

С. В. Папіж  — методист з початкового навчання.

 

Діяльність працівників відділу спрямована на вирішення науково-методичних проблем:

Науково-методологічні аспекти професійного зростання педагога в процесі підвищення кваліфікації

Модернізація системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

 

Історична довідка

Кабінет початкового навчання — ровесник інституту. Навчання слухачів відбувалось не лише в м. Луцьку, але й в райцентрах: Ковелі, Володимирі-Волинському, Горохові, Ківерцях, Любомлі. Вже за червень 1940 р. підвищили кваліфікацію 1010 вчителів початкового навчання.

У період Великої Вітчизняної війни інститут не функціонував. Улітку 1944 року роботу закладу відновлено. Створюється три кабінети, серед них — кабінет початкових класів. З 1948 року в інституті введено посаду методиста з дошкільного виховання.

У 1993 році, коли на базі двох кабінетів (початкових класів і дошкільних закладів) створено відділ початкового навчання і дошкільного виховання.

Серед працівників кабінетів було багато висококваліфікованих методистів. З теплотою згадуємо сьогодні колег-пенсіонерів. Багато років вони віддавали свій розум, мудрість, досвід, енергію освітянам області. Це В. Тимошкова, І. Ю. Бабій, Н. І. Оболонська, Г. К. Романюк, К. І. Лушева, Л. А. Степанюк, С. І. Єзерська, Л. В. П’ясецька. Назавжди залишилася в пам’яті педагогів М. О. Лукашук.

Система методичної роботи відділу ґрунтується на досягненнях науки, передового перспективного досвіду, конкретному аналізі навчально-виховного процесу в загально­освітніх установах області.

Важливе місце в діяльності відділу посідає науково-дослідницька робота.

 

Методисти проводять дослідження з різних проблем:

підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

розвиток пізнавального інтересу в молодших школярів;

комунікативний підхід до засвоєння рідної мови в дошкільному закладі і початковій школі;

впровадження здоров’язбережувальних технологій у школі І ступеня та в ДНЗ.

 

 


 

 

 

Основні завдання відділу:

планування, організація, здійснення навчально-методичної роботи різних видів і форм, спрямованих на підвищення професіоналізму, педагогічної майстерності вчителів початкових класів та педагогів дошкільних навчальних закладів;
спрямування роботи відділу на вирішення наукової проблеми ВІППО «Андрагогічна модель підготовки педагогів в умовах інноваційного розвитку системи післядипломної освіти»;
вивчення та аналіз стану викладання навчальних предметів у початковій школі та стану життєдіяльності дітей у дошкільних навчальних закладах;
виявлення та підтримка творчо працюючих педагогічних працівників, підвищення їх професійної майстерності, вивчення та популяризація творчих педагогічних здобутків, перспективних педагогічних ідей та технологій;
створення адаптивної мережевої системи підготовки педагогічних кадрів до реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти розробка та апробація навчальних та методичних посібників.

 

Дошкільна освіта


Початкова освіта

 

 

Відповідальна за зміст сторінки Л. М. Никитюк

Нагору