Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Відділ управління закладами освітиНа головну

Телефон: (0332) 24-71-52

 

Працівники відділу:

 

Романюк Світлана Володимирівна - завідувач

Барановська Руслана Євгенівна - методист;

 

 

Основні завдання відділу:

організація та проведення освітньої діяльності з метою підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ, педагогічних кадрів шкіл-інтернатів і спецшкіл, логопедів, вихователів ГПД;

координація діяльності районних (міських) методичних кабінетів;

формування інноваційної культури керівника сучасного освітнього закладу;

вивчення стану та результативності навчально-виховного процесу, управлінської діяльності, методичної роботи в закладах освіти області;

аналіз, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду, освітніх технологій.

 

Пріоритетними напрямами в роботі з керівними, педагогічними, методичними працівниками є:

створення та апробація особистісно орієнтованої системи навчання й виховання, управління;

запровадження освітнього менеджменту;

розвиток державно-громадської моделі управління;

застосування педагогічних інновацій, інформаційних технологій;

використання педагогічного моніторингу якості освіти, маркетингу освітніх послуг;

 

Упродовж останніх років створено систему науково-методичної роботи з керівними та педагогічними кадрами.

Для завідувачів рай(міськ) методкабінетів працює постійно діючий семінар.

Керівники ЗНЗ підвищують кваліфікацію на курсах, семінарах, семінарах-практикумах та інших формах навчання.

Особливістю курсів директорів, заступників з навчально-виховної роботи є те, що вони проводяться з питань управлінської діяльності та фахової підготовки одночасно.

Значна увага приділяється навчанню новопризначених керівників шкіл, вихователів шкіл-інтернатів, підготовці кадрового резерву.

Запроваджено системну організаційно-методичну, консультативно-роз’яснювальну роботу серед керівників навчальних закладів, педагогічних працівників щодо забезпечення права дітей з особливостями психофізичного розвитку на освіту.

Молоді керівники шкіл, вихователі інтернатних закладів охоплені навчанням у школі молодого педагога.

 

 

До початку 2019/2020 навчального року!

Типові освітні програми програми закладів загальної середньої освіти

НАКАЗ МОН України "Про затвердження типових освітніх та навчальниих програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти " від 21.03.2018 №268

НАКАЗ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня" від 20.04.2018 №407

НАКАЗ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня" від 20.04.2018 №405

НАКАЗ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня" від 20.04.2018 №408

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної загальної середньої освіти ІІІ ступеня" від 20.04.2018 №406 (для вечірньої форми навчання)

Лист МОН України "Нетипові програми" від 25.05.2018 №1/9-344

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями" від 26.07.2018 №816

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку" від 02.07.2019 №917

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами" від 25.06. 2018 №693

Наказ МОН України "Про внесення зміни у таблицю 11 до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 №693" від 04.09.2018 №968

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами" від 26.07. 2018 №814

Наказ МОН України "Про внесення змін додатків до наказу міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 №814" від 16.08.2018 №917

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами" від 12.06. 2018 №627

Наказ МОН України "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627" від 10.06.2019 №808

Наказ МОН України "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627" від 26.07.2018 №815

Наказ МОН України "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами" від 21.06.2018 №668

Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України

Лист Міністерства освіти і науки України "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у  закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році" від 01.07.2019 №1/11-5966

Наказ МОН України "Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі" від 20.08.2018 №923

Наказ МОН України "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі" від 20.08.2018 №924

Лист МОН України "Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році" від 02.07.2019 №1/9-419

Лист МОН України "Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р." від 05.08.2019 №1/9-498

Лист МОН України "Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р." від 26.06.2019 №1/9-409

Лист МОН України "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р." від 18.07. 2019 №1/9-462

Лист МОН України "Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України" від 24.07.2019 №1-9-477

Лист МОН України "Про методичні рекомендації з питань організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти в 2019/2020 навчальному році" від 10.07.2019 №1/9-436

Лист МОН України "Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти 1 2019/2020 навчальному році" від 10.06.2019 №1/9-365

Методичні рекомендації ТОКІППО

Методичні рекомендації ТОКІППО для 11 класу

Керівникам навчальних закладів

Лист МОН України "Щодо скороченої тривалості уроків для учнів початкової школи" №1/9-190 від 02.04.2018

Лист МОН України "Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році" від 05.04.2019 №1/9-227

Лист МОН України "Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу" від 22.07.2019 №1/9-471

Наказ МОН України "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року №762" від 08.05.2019 №621

Лист МОН України "Деякі питання щодо створення у 2019/ 2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок" від 27.06.2019 №1/9-414

Наказ МОН України "Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти" від 25.06.2018 №676

Лист МОН України "Лист-роз’яснення щодо застосування окремих положень  Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти" від 03.10.2018 №1-9-596

Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 №1190

Положення про науковий ліцей та науковий ліцей-інтернат, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 №438

Положення про освітній округ  і опорний заклад освіти, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 №532

Наказ МОН України "Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти" від 23.04.2019 №536

Наказ МОН України "Про затвердження Положення про міжшкільний ресурсний центр" від 09 листопада 2018 №1221

Наказ МОН України "Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти" від 09.01. 2019 №17

Організація навчання дітей з особливими потребами 2019 р.

ПОСТАНОВА КМУ від 10 квітня 2019 р. № 530  "Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти".   

ПОСТАНОВА від 27 лютого 2019 р. № 129 "Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році".

Наказ МОН України від 24.07.2019 року № 917 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку"

Наказ МОН України від 01.04.2019 р №423 "Про затвердження Типового переліку       спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, якінавчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти"

Наказ МОН України від 27.02.2019 р №27  "Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно - ресурсних центрів"

2018 р

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» (реєстр. № 8556 від 06.07.2018 року).

Постанова КМУ від 22 серпня 2018 р. № 617 "Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів".

Постанова КМУ від 21 лютого 2018 р. № 88. Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році.

Постанова КМУ від 14 лютого 2018 р. № 72  "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096  "Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності".

Наказ МОН України від 25.06.2018 №677  "Про затвердження порядку створення груп продовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти" (зареєствровано в Міністерстві юстиції України 24 07. 2018 р. № 865/32317)

Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»

Наказ МОН від 03.05.2018 р. № 447″Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів.

Наказ МОН від 23 квітня 2018 року № 414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 05. 2018 р. №582/32034)

Наказ від 01.02.2018 № 90 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205".( Типові штатні  нормативи закладів ЗЗСО) Наказ від 16.10.2018 № 1109 "Про деякі питання документів про загальну середню освіту". 

Лист МОН від 05.02.2018р.  №2.5-281 «Роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та щодо функціональних обов’язків асистента вчителя»

2011- 2017 рр

Постанова КМУ від 9 серпня 2017 р. № 588 "Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах". ( Постанова КМУ від 15 серпня 2011 р. N 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах").

Наказ  МОН України від 09.12.2010 №1224 «Про затвердження Положення про     спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у        агальноосвітніх навчальних закладах.

Лист МОН № 1/9-639 від 29.11.17 року "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

 

 

На допомогу керівнику ЗЗСО


Публікації (методичні рекомендації, збірки, розробки)

Опорна школа

Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти

Рекомендації щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами

Матеріали про досвід роботи директора Прилісненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Буско Валентини Миколаївни з проблеми «Психологічні аспекти управління сучасною школою»

Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи в системі післядипломної педагогічної освіти (з досвіду роботи Бойко І. Б.)

 

 

Відповідальні за зміст сторінки Барановська Р. Є., Романюк С. В.

 

Нагору