Заступник директора з науково-методичної та навчальної діяльності
Вітюк Валентина Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент

Коло наукових інтересів: андрагогічні особливості підготовки педагогів у системі післядипломної освіти; інноваційні технології професійного розвитку педагогів; гуманізація навчання й освітнього середовища; особливості управління процесом комунікації у сучасному закладі освіти; управління змінами в освітніх організаціях.
Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 — теорія і методика професійної освіти (ДК № 009458 від 14.02.2001 р.).
Доцент кафедри педагогіки та психології (02ДЦ № 011508 від 16.02.2006 р.).
Тема дисертації: «Розвиток професійно-особистісних якостей вчителів-предметників у системі післядипломної освіти».
Посадові обов’язки:
- Організовує та координує науково-методичну та навчальну діяльність структурних підрозділів Інституту.
- Забезпечує організацію підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів установ освіти області.
- Координує впровадження Концепції «Нова українська школа» в області та підвищення кваліфікації педагогів Нової української школи.
- Координує та організовує професійний розвиток педагогів у міжатестаційний період, шкіл фахової майстерності, молодого педагога, авторських лабораторій.
- Координує проведення конкурсів фахової майстерності педагогічних працівників.
- Координує роботу щодо вивчення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду.
- Координує проведення та участь у виставках (виставках-презентаціях).
- Організовує та координує роботу науково-методичної ради Інституту.
- Організовує та координує роботу Вченої ради Інституту.
- Координує діяльність структурних підрозділів з питань інклюзивної освіти.
- Координує та здійснює науково-методичний супровід реалізації всеукраїнських та регіональних проєктів.
- Координує міжнародну діяльність Інституту.
- Координує роботу щодо укладання зведеного плану роботи Інституту на календарний рік.
- Забезпечує підготовку звіту роботи Інституту за рік відповідно до підпорядкованих напрямів діяльності.
Заступник директора з науково-педагогічної діяльності
Дем’янюк Олександр Йосипович, доктор історичних наук, професор

Коло наукових інтересів: управлінські та інформаційні аспекти діяльності навчальних закладів; цивілізаційна модель і гуманітарна освіта військово-політична історія України ХХ ст.; воєнна історія Волинського краю.
Наука:
— 2004 р. — кандидат історичних наук за спеціальністю 20.02.22 — військова історія.
Тема дисертації: «Військовопідготовча діяльність українських молодіжних організацій Галичини напередодні та в роки Першої світової війни».
- 2005 р. — Відмінник освіти України.
- 2007 р. — доцент кафедри гуманітарних наук.
- 2013 р. — доктор історичних наук за спеціальністю 07.00.01 — історія України.
Тема дисертації: «Волинь у військово-політичних процесах Української революції 1917-1921 рр.».
- 2015 р. — професор кафедри документознавства та інформаційної діяльності.
Посадові обов’язки:
- Координує наукову, науково-дослідну та інноваційну діяльність Інституту.
- Координує та здійснює науково-методичний супровід дослідно-експериментальної діяльності в закладах освіти області.
- Координує роботу структурних підрозділів та окремих працівників щодо виконання науково-дослідних тем.
- Координує створення наукового продукту за результатами наукових досліджень.
- Координує науково-методичний супровід організаційних форм проведення учнівських інтелектуальних змагань (олімпіад, конкурсів, турнірів).
- Відповідає за підготовку ліцензійних матеріалів у сфері вищої освіти.
- Відповідає за атестацію та підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників Інституту.
- Координує реалізацію завдань державних органів влади щодо медійної компетентності, інфо-медійної грамотності, національно-патріотичного виховання, краєзнавчої роботи.
- Координує напрям музейної педагогіки та діяльність музеїв освіти Волинської області.
- Забезпечує підготовку зведеного плану роботи Інституту відповідно до підпорядкованих напрямів діяльності.
- Забезпечує підготовку зведеного звіту роботи Інституту за календарний рік.
- Координує співпрацю з бібліотечними установами Волинської області, організацію і проведення тематичних виставок, зустрічей з відомими особистостями в бібліотеці Інституту.
Заступник директора з навчально-педагогічної та освітньо-проєктної діяльності
Рубльова Наталія Олександрівна
Телефон:

Посадові обов’язки:
- Розробляє стратегічний план організації платних освітніх послуг Інституту.
- Організовує нові види та форми проведення навчання за освітніми програмами підвищення кваліфікації понад бюджетне фінансування, враховуючи нормативно-правові акти, що регулюють надання послуг у сфері освітньої діяльності.
- Сприяє розширенню спектру освітніх послуг, які надаватиме Інститут та які не передбачені бюджетним фінансуванням відповідно до штатного розпису.
- Координує участь Інституту у різних освітніх, навчальних інноваційних проєктах (у тому числі міжнародних).
- Провадить моніторинг доступних грантових програм, залучає працівників Інституту до написання грантових проєктів, координує процес їх подання та реалізації.
- Координує процедуру і умови надання платних освітніх та інших послуг Інститутом.
- Координує оприлюднення достовірної, повної, актуальної інформації щодо порядку й умов надання конкретної платної послуги, її вартості, порядку надання, строків оплат.
- Забезпечує вчасне та оперативне оновлення графіка платних освітніх послуг.
- Координує командну роботу різних структурних підрозділів у межах надання платних освітніх послуг.
- Координує формування єдиного освітнього інформаційного простору регіону (супровід учасників інформатизації освіти; впровадження сучасних Інтернет-технологій в освітній процес регіону; розвиток віртуальних педагогічних спільнот).
- Координує загальну видавничу діяльність Інституту відповідно до Плану роботи закладу на поточний рік.
- Координує інформаційний супровід заходів, що проводяться в Інституті та сприяє створенню позитивного медійного іміджу установи в освітньому середовищі.
Заступник директора з питань економіки та фінансів
Моренко Анна Євгеніївна
Електронна адреса: a.morenko@vippo.org.ua

Посадові обов’язки:
- Керує роботою бухгалтерської та кадрової служб закладу та оформленням кошторисно-фінансових і кадрових документів з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням.
- Розподіляє обов’язки між підлеглими працівниками, контролює їх належне виконання.
- У межах повноважень забезпечує співробітництво закладу з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, органами управління, контролю державної влади, представницькими органами, а також з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
- Здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та кадрової звітності.
- Контролює фінансове планування та складання зведеного фінансового плану (визначення балансу витрат і доходів, планування надходження та витрат інвестицій, інших грошових надходжень та обов’язкових платежів тощо) та контролює складання фінансових звітів, зокрема тих, що подаються до державних контролюючих органів. Забезпечує контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
- Бере участь в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності та кадрових документів.
- Погоджує (візує) документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам та виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.
Заступник директора з господарської діяльності
Бакалейко Микола Олександрович
Телефон: (0332) 72-20-81
Електронна адреса: m.bakaleiko@vippo.org.ua
Посадові обов’язки:
- Забезпечує поточний нагляд за господарським обслуговуванням, використанням і належним технічним та санітарно-гігієнічним станом споруд, аудиторій, гуртожитку та інших приміщень, виходячи з вимог норм і правил безпеки життєдіяльності.
- Несе відповідальність за матеріальні цінності, майно, інвентар, регулярне проведення інвентаризації у встановленому законодавством порядку.
- Забезпечує працівників Інституту канцелярським приладдям, предметами господарського призначення тощо.
- Забезпечує якісну і своєчасну підготовку матеріально-технічної бази Інституту до навчального року.
- Відповідає за проведення ремонтних робіт, відповідність оплати обсягу і якості виконаних робіт.
- Відповідає за раціональність витрат енергоресурсів та іншого майна Інституту.
- Організовує роботи з благоустрою та озеленення території Інституту.
- Веде облік роботи працівників гуртожитку та технічного і обслуговуючого персоналу Інституту.
- Забезпечує дотримання вимог охорони праці під час експлуатації приміщень інституту, технологічного та енергетичного обладнання, періодичного їх огляду й поточного ремонту.
- Забезпечує дотримання вимог техніки безпеки під час переміщення вантажів, вантажно-розвантажувальних робіт, експлуатації транспортних засобів на території Інституту.
- Забезпечує дотримання норм пожежної безпеки будівель та справності засобів пожежогасіння.
- Забезпечує проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановок і електропроводки, пристроїв заземлення, вимірювання рівня освітленості, радіації, шуму в приміщеннях навчального закладу відповідно до правил і норм безпеки життєдіяльності.
- Організовує (не рідше одного разу на п’ять років) розробку інструкцій з охорони праці для працівників гуртожитку та технічного і обслуговуючого персоналу інституту.
- Організовує навчання, проведення інструктажів на робочому місці працівників гуртожитку та технічного і обслуговуючого персоналу Інституту, забезпечення обладнання куточка безпеки життєдіяльності.
- Відповідає за проведення та документальне оформлення вступного інструктажу з питань охорони праці працівникам Інституту відповідно до вимог чинного законодавства.
- Забезпечує відповідно до поданих заявок спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту працівників гуртожитку та технічного і обслуговуючого персоналу інституту.
- Забезпечує облік, зберігання протипожежного обладнання, прання і знезараження засобів індивідуального захисту.
- Відповідає за організацію заходів цивільного захисту в Інституті (навчання працівників з питань цивільного захисту та розробка і наявність документації з питань цивільного захисту тощо).
- Забезпечує надання інформації та матеріалів відповідно до підпорядкованих напрямів діяльності для укладання зведеного плану роботи Інституту на календарний рік та зведеного звіту роботи Інституту за календарний рік.