Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти ВІППОНа головну

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти ВІППО

Наші контакти:

Тел. 068-121-9989,

електронна адреса: volyn.rc@ukr.net

Фахівці центру:


Мазурик Тамара Володимирівна — завідувач;

Войтович Неоніла Олегівна — методист;

Солов’янчук Анастасія Миколаївна -  методист.

 

Основні завдання Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти:


 Методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), вищої освіти з питань інклюзивної та спеціальної освіти.

 Надання консультативно-методичної допомоги з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, установ (закладів) соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам (іншим законним представникам) дитини.

 Аналіз даних реєстру дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах Волинської області.

 Узагальнення інформації про заклади освіти області та фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами.

 Аналіз даних щодо охоплення навчанням дітей з особливими освітніми потребами в області, вивчення та узагальнення досвіду роботи закладів освіти.

 Інформаційно-просвітницька робота щодо підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, запобігання їх дискримінації, формування позитивного ставлення до таких дітей та їх батьків.

 

 

 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Постанови Кабінету Міністрів України

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 983 «Зміни, що вносяться до постанов КМУ від 23 квітня 2003 р. № 585 і від 12 липня 2017 р. № 545» про продовження тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова КМ України від  21.08.2019 р. № 773 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585» про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 636 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної(професійно-технічної) освіти"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. №635 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 "Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №221 "Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінет Міністрів України від 27 лютого 2019 р.  № 129 "Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 № 72  про доплату за роботу в інклюзивних класах,(групах) 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів»
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545  «Положення про інклюзивно-ресурсний центр»

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.09.2016 № 671 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» про документи про загальну середню та професійно-технічну освіту державного зразка і додатки до них.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами».

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Накази Міністерства освіти і науки України


Наказ МОН України від 18.10.2019 № 1310 "Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції "Нова українська школа"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 10.07.2019 № 955 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8", «Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти».

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 21.06.2019 № 873 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414" про типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 05.08.2019 № 1069 «Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 17.05.2019 р. № 671 "Про деякі питання організації навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 25.11.2019 № 1472 «Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 24.07.2019 № 917 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку--------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 17.04.2019 № 515 «Про надання грифа «рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами».

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України № 1305 від 27.11.2018 «Про затвердження списку тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які є асистентами вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та (або) фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029р.»
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 01.02.2018 № 90 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205». Упорядкування типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти у зв’язку із організацією інклюзивного навчання у таких закладах

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 03.05.2018 № 447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 21.06.2018 № 668 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 25.06.2018 № 693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 813 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами».
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 814 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ МОН України від 26.07.2018 № 816 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.08.2018 № 917 «Про внесення змін у додатки до наказу міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 № 814».  Додатки до типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 № 977 «Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами». 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.07.2017 № 1081 «Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)»
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Листи  Міністерства освіти і науки України

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист МОН України від 31.08.2020 № 1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист МОН України від 01.07.2020 № 01/05/01-23/01299 «Про навчання фахівців ІРЦ»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист МОН України від 25.06.2020  № 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»

______________________________________________________________________________

Лист МОН України від 26.05.2020 № 1/9-278 «Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»

______________________________________________________________________________

Лист МОН України від 26.06.2019 № 1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист МОН № 1/9-328 від 16.06.2020 року "Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної пcихолого-педагогічної оцінки розвитку дитини"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Лист МОН № 1/9-302 від 04.06.20 року "Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП в літній період"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Лист МОН № 1/9-185 від 03.04.2020 року "Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист МОН України від 18.07.2019 № 1/9-462 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальний рік", є посилання на інформаційну базу професійного інструментарію фахівців психологічної служби (корекційні програми)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист  МОН України 09.08.2018 № 2.5-2087 "Щодо доплати за роботу в інклюзивному класі"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України № 2.5-281 від 05.02.2018 «Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя»

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист Міністерства освіти і науки України від 02.01.13  №  1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.09.12 №  _1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Лист Міністерства освіти і науки України від 25.09.12 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»

 

 

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами

( сайт Інституту модернізації змісту освіти )

 

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей сліпих та зі зниженим зором

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей глухих та зі зниженим слухом

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей із затримкою психічного розвитку

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з порушенням опорно-рухового апарату

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Програми з корекційно-розвиткових занять для дітей з інтелектуальними порушеннями

 

 

 

Нагору