
Сьогодні:
Телефон: (0332) 24-71-52
Електронна пошта: Yasakafedra@ukr.net
Учитель готується до гарного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашого фаху і технологія нашої праці
В. О. Сухомлинський
Історична довідка: кафедра в структурі Інституту функціонує з 17.11.1997 р.
Ясінська Наталія Василівна - завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент;
Недужко Юрій Вікторович - професор кафедри, доктор історичних наук;
Пріма Раїса Миколаївна - професор кафедри, доктор педагогічних наук, професор (за сумісництвом);
Муляр Оксана Петрівна - доцент кафедри, кандидат педагогічних наук;
Панчишин Володимир Григорович - доцент кафедри, кандидат економічних наук, доцент;
Миць Мар’яна Ярославівна - старший викладач, кандидат історичних наук;
Пріма Дмитро Анатолійович - доцент кафедри, кандидат педагогічних наук;
Трачук Тетяна Володимирівна - доцент кафедри, кандидат педагогічних наук;
Ягенська Галина Василівна - доцент кафедри, кандидат педагогічних наук, заслужений вчитель України (за сумісництвом);
Кобель Григорій Петрович - доцент кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент (за сумісництвом);
Жалко Тетяна Йосипівна - доцент кафедри, кандидат філологічних наук, доцент (за сумісництвом)
Дикий Олег Юрійович - старший викладач кафедри;
Ясінська Юлія Володимирівна - старший лаборант.
Науково-дослідна тема кафедри: «Розвиток фахової компетентності педагогів у контексті модернізації змісту освіти»
«Використання проектних технологій на уроках як важливий фактор професійного розвитку педагога» - Ясінська Н. В.
«Українське державотворення: проблеми, історичний досвід, перспективи» - Недужко Ю. В.
«Економіка освіти» - Панчишин В. Г.
«Методичні аспекти формування толерантності учнів у викладанні предметів суспільно-гуманітарного напряму» - Муляр О. П.
«Формування громадянської компетентності учнів на уроці та в позаурочний час» - Миць М. Я.
«Розвиток професійної компетентності вчителів математики через дослідницький підхід до науково-методичної діяльності» - Трачук Т. В.
«Використання моделювання у процесі вивчення біології в основній школі» - Ягенська Г. В.
«Вдосконалення інтеграційних процесів фізики з іншими науками та впровадження у практику роботи вчителів-предметників міжпредметних зв’язків фізики з іншими дисциплінами природничо-математичного циклу» - Кобель Г. П.
«Формування спеціальних вмінь і навичок з фізичної культури» - Дикий О.Ю.
«Культура спілкування як чинник формування професійної компетентності вчителя» - Жалко Т. Й.
«Теоретико-методичні засади формування професійної мобільності фахівця початкової освіти» - Пріма Р. М.
«Аксіологічні орієнтири формування правової культури сучасного вчителя» - Пріма Д. А.
виконання навчального навантаження викладачами;
впровадження у навчальний процес сучасних лекцій, спецкурсів, тренінгів та семінарів з теорії та методики викладання шкільних предметів;
розробка моделей структурування змісту та методів роботи з педагогами в системі післядипломної педагогічної освіти, які спрямовані на удосконалення фахової майстерності;
створення інформаційних і дидактичних матеріалів на електронних носіях для забезпечення курсової, міжкурсової освіти;
керування науковою роботою вчителів з метою вдосконалення професійної майстерності й компетентності;
участь у різного рівня конференціях, семінарах, тренінгах, фестивалях, з’їздах, спрямованих на вдосконалення системи навчання та виховання загальної та післядипломної освіти;
організація, наукове керівництво та консультування дослідно-експериментальної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах;
організація та проведення обласних науково-практичних конференцій, семінарів, педчитань, круглих столів, тренінгів у ВІППО;
видавнича діяльність;
співпраця з районними відділами освіти та методичними кабінетами області;
рецензування науково-методичних праць учителів, викладачів області.
«Нові підходи до суспільствознавчої освіти в умовах полікультурного суспільства» (18 год.);
«Етапи української державності» (16 год.);
«Зелений пакет — екологічна освіта задля сталого розвитку» (10 год.);
«Проблемні питання з історії української культури» (28 год.);
«Культурологічний компонент у викладанні шкільного курсу зарубіжної літератури» (26 год.);
«Міжпредметні зв’язки у викладанні шкільного курсу історії» (14 год.);
«Історія української мови» (8 год.);
«Підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до формування критичного мислення учнів» (12 год.);
«Ігрові технології: суть, структура, функції, види» (8 год.);
«Педагогічна майстерність учителя математики» (18 год.);
«Культура вчителя математики» (18 год.);
«Особливості методики розв’язування нестандартних задач математичних олімпіад» (18 год.);
«Евристичне навчання математики» (18 год.);
«Нестандартні підходи до розв’язування задач підвищеної складності з геометрії» (18 год.);
«Нестандартні підходи до розв’язування задач підвищеної складності з алгебри» (18 год.);
«Інтегрування математичних та економічних знань. Математика в економіці» (18 год.);
«Інтегрування математичних та природничих знань. Математика в фізиці, біології, хімії» (18 год.);
«Використання методу проектів у навчально-виховному процесі» (18 год.);
«Формування дослідницьких умінь учнів на уроках та в позакласній роботі з біології» (10 год.);
«Реалізація моделі методичної системи формування дослідницьких умінь учнів на уроках та в позакласній роботі з біології» (8год.);
«Розширення освітнього простору вчителів та учнів шляхом використання англомовних ресурсів з біології» (8год)
Методи розв’язування фізичних задач (12 год);
Міжпредметні зв’язки фізики із дисциплінами природничо-математичного циклу (8 год);
Основи метрології (8 год).
«Сучасна методика викладання предметів»;
«Методика сучасного уроку»;
«Теорія та методика дошкільної освіти»;
«Історія бібліотечної справи»;
«Бібліотекознавство»;
«Українознавство»;
«Дидактика шкільної освіти»;
«Теорія та методика навчання математики»;
«Організація підготовки учнів до інтелектуальних змагань»;
«Філософські проблеми математики»;
«Розвиток математики та математичної освіти в Україні»;
«Педагогічна практика»
Викладачі кафедри здійснюють науковий супровід дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах області з таких проблем:
«Формування мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища» — Ясінська Н. В.
«Моделювання конкурентноспроможної особистості школяра в умовах інноваційного освітнього середовища» — Ясінська Н. В.
«Формування толерантної особистості в умовах сучасного навчального закладу» — Муляр О. П.
«Формування громадянської компетентності учнів в умовах євроінтеграції України» — Миць М. Я.
«Формування соціально активної особистості учня в умовах „школи повного дня“» — Муляр О. П.
«Формування національної свідомості учнів шляхом інтеграції мистецьких дисциплін» - Миць М. Я.
«Психолого-педагогічна корекція та фізична терапія дітей з особливими освітніми потребами» - Дикий О. Ю.