Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Авторська школа вихователя-методиста ДНЗ № 10 м. Луцька Олени Гніровської «Модель організації методичної роботи в ДНЗ»

Чер 17
08
Переглянути фото події

29.05-08.06.2017 року відбулося засідання авторської школи вихователя-методиста ДНЗ № 10 м. Луцька Олени Гніровської «Модель організації методичної роботи в ДНЗ» для вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста й області. Учасники обговорювали питання інноваційної діяльності як засобу підвищення професійної майстерності педагогів та роль педагогічних ігор в організації методичної роботи.

 

Вихователь-методист Олена Гніровська розкрила актуальність, функції, принципи та мету використання інноваційних підходів у методичній діяльності, презентувала досвід роботи з питань використання педагогічних ігор із застосуванням ІКТ.

 

Залучення слухачів до педагогічних ігор та вправ «Чай, кава, сік, вода», «Солодке, солоне, пікантне», «Оптимісти, песимісти», «Фізогноміка», «Пояснялки» сприяли згуртуванню колективу, налаштували на групову взаємодію.

 

Учасники проаналізувати основні освітні інновації, які впроваджуються у практику роботи педагогами дошкільного навчального закладу № 10, переглянули ряд портфоліо та відеопрезентацій з досвіду роботи, визначили рейтингову шкалу освітніх інновацій, їх результативність. Олена Гніровська продемонструвала особливості використання педагогічних ігор у методичній роботі та спрямувала учасників на емоційне розкріпачення, самостійну творчість, розвиток фантазії, самопізнання і самовираження, висловлювання власних думок з питань, що розглядались.

 

Слухачі школи мали можливість ознайомитись з методами вивчення інноваційної освітньої діяльності та були залучені до бліц-аналізу найактуальніших питань з розглянутої теми. Вправлялися у якісному та кількісному оцінюванні ступенів новаторства на основі діагностики, напрямків роботи педагогів, де допоміжним інструментарієм були інноваційні методики та їх результативність у роботі з дітьми. Особливо цікавою формою роботи з педагогами стали авторські загадки про «свої інновації».

 

Притча «Про життя» стала рефлексивною хвилинкою для усіх присутніх.

 

Учасники школи дійшли до висновку, що першочерговим завданням для педагогів має стати підвищення якості методичної роботи через поширення перспективного досвіду педагогів, майстер-класів із залученням науковців-новаторів, тренінги і практикуми, мозкові штурми, рольові й ділові ігри для педагогів і батьків тощо, зокрема й із застосуванням інтернет-ресурсів. Тобто систематично вдаватися до різноманітних інтерактивних форм взаємодії. Також ефективним засобом активізації творчого потенціалу педагогів, стимулом до їхнього професійного саморозвитку й самоосвіти, а відтак і оновлення системи форм методичної роботи з кадрами є залучення їх до оволодіння технологіями психолого-педагогічного проектування, організації освітньої роботи з дітьми на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного, інтегрованого підходів і налагодження тісної взаємодії у тріаді «діти — педагоги — батьки».

 

 

Березіна О. М.,

методист відділу початкового навчання

і дошкільного виховання