Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Формування мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища

Чер 17
19
Переглянути фото події

19 червня 2017 р. у Нововолинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 відбулося засідання творчої групи вчителів з науковим керівником, завідувачем кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів ВІППО Ясінською Н. В. з метою підведення підсумків виконання програми першого етапу, діагностико-концептуального, дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми «Формування мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища».

 

Незаперечною є істина, що суспільство, яке прагне жити в гармонії з довкіллям, має не лише декларувати, а й формувати систему істинних цінностей у кожного громадянина. Тому одним із чинників благополуччя індивідуальності, родини та суспільства в цілому має стати здоров’я. Проблема збереження здоров’я наших учнів була і залишається актуальною, оскільки все менше дітей, які навчаються і закінчують школу здоровими. Cаме тому важливою складовою навчально-виховного процесу в школі є формування мотивації до збереження і зміцнення здоров’я.

 

Формування позитивного ставлення до власного здоров’я та позитивної мотивації на здоровий спосіб життя — це цілеспрямований процес сприяння дітей та молоді в усвідомленні ними здоров’я як найвищої життєвої цінності, переконання у потребі дбати про нього шляхом дотримання правил здорового способу життя, включення у процес його індивідуальних можливостей та здібностей.

 

Формування мотивації школярів до здорового способу життя буде успішним за умов: активізації позитивного ставлення до здорового способу життя, розширення знань учнів та набуття ними вмінь та навичок здорового способу життя, застосовування сучасних педагогічних та соціально-оздоровчих технологій у процесі формування в школярів компетентнісного ставлення до власного здоров’я. За допомогою мотивування особистість нерідко виправдує свої дії та вчинки і приводить їх у відповідність до своїх особистісних норм. Чим повніше і точніше людина усвідомлює свої мотиви, тим міцніше її влада над власними вчинками. У формуванні якісно нового рівня самоусвідомлення та мотивації на збереження і зміцнення духовного, соціального, психічного та фізичного здоров’я має брати участь не тільки педагог, а й оточуючі його сфери — сім’я та суспільство.

 

Н. В. Ясінська