Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Науково-практичний семінар для директорів навчальних закладів

Лис 17
03

3 листопада 2017 року згідно з річним планом роботи ВІППО в Локачинському районі (на базі ЗОШ І-ІІ ступенів с. Козлів) відбувся науково-практичний семінар для директорів навчальних закладів району з теми «Умови формування компетентностей, що сприяють самореалізації особистості учня». В заході взяли участь старший викладач кафедри менеджменту освіти Лук’янчук Галина Ярославівна та кандидат історичних наук, доцент кафедри Корнейко Алла Олександрівна.

 

У ході семінару розглянуто питання компетентнісного підходу в освіті як складової формули нової української школи, проблеми формування ключових компетентностей учнів у сучасних умовах, ефективності використання ІКТ в управлінській діяльності керівника сучасного закладу освіти. Учасники навчання відзначили, що освітній процес у сучасній школі має спиратися не на трансляцію знань від учителя до учнів, а базуватися на самостійній дослідницько-пошуковій освітній діяльності учнів на уроці, організованій педагогом.

 

Дослідницько-пошуковий метод є складовою проблемного навчання, де учні досліджують наукові явища, працюють з інформаційно-пошуковими програмами, створюють навчальні проекти. Це ті види, які активізують мислительну діяльність, спрямовують школярів на самостійний пошук продуктивного методу розв’язання навчального завдання, формують у особистості учня критичне мислення та забезпечують креативне, пов’язане з реальним життям застосування набутих знань та вмінь.

 

Круглий стіл з обміну досвідом, яким завершився семінар, показав, що нинішня школа має переформатувати освітню діяльність з орієнтацією на потреби особистості в суспільстві. Керівники навчальних закладів району поділилися досвідом управління освітніми закладами в умовах реформи освітньої галузі, зауважили, що доводиться серйозно переглядати свою діяльність та діяльність педагогічних колективів щодо змін, внесених новим Законом України «Про освіту». Виявили ряд питань, які на сьогодні важко вирішити на рівні школи. Проте педагоги налаштовані рішуче на здійснення освітніх реформ, тому є впевненість у їх успішності.