Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Науково-методичний семінар «Психолого-педагогічний та соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами»

Лис 17
29

На виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 01.03.2013, протокол № 2/3-2 «Про впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах: реалії та перспективи», згідно з «Планом заходів щодо забезпечення прав на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів» управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації, згідно  з планом роботи ВІППО, до Міжнародного Дня інвалідів, 29 листопада 2017 року на базі Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок» відбувся науково-методичний семінар: «Психолого-педагогічний та соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами».


Учасники науково-методичного семінару: М. Коць, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної та вікової психології СНУ ім. Лесі Українки, О. Стельмащук, директор Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок», О. Солтис, методист ДРУЦКРДІ «Пролісок», О. Сойко, практичний психолог ДРУЦКРДІ «Пролісок», Я. Омельчук, фахівець з фізичної реабілітації, ДРУЦКРДІ «Пролісок», І. Павук, практичний психолог Луцького центру ПТО, В. Коць, методист з питань інклюзивної освіти ВІППО, педагогічний колектив Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок» Луцького центру ПТО.

 

Відкрився семінар привітанням усіх учасників. Розглянуто та обговорено такі теми:

-         комплексна реабілітація як передумова інтеграції дітей з особливими потребами в освітній простір;

-         професійне самовизначення як компонент соціалізації дітей з особливими потребами;

-         соціальна реабілітація дітей з інвалідністю;

-         психологічний супровід сімей, які виховують дітей з особливими потребами;

-         роль сім’ї у становленні та формуванні особистісних якостей дітей з особливими потребами.

 

Учасники семінару прийшли до висновку: вирішення проблеми дитячої інвалідності у сучасному суспільстві має відбуватися у двох напрямках. По-перше - це профілактика дитячої інвалідності. По-друге, психолого-педагогічна та соціальна реабілітація дітей з інвалідністю. Одним із важливих завдань психолого-педагогічної та соціальної роботи є також зміни у суспільному усвідомленні негативних установок  стосовно осіб з інвалідністю і боротьбі з їх дискримінацією в суспільстві.

 

Висловлюємо щиру подяку за організацію, підтримку, участь у науково-методичному семінарі усім учасникам.

 

Вікторія Коць,

методист відділу з питань управлінської діяльності

та інклюзивної освіти ВІППО