Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Як волинські школярі випробовували фізику

Січ 18
13
Переглянути фото події

У Луцьку 13 січня на базі ВІППО відбувся експериментальний тур третього етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики.

 

В обласній олімпіаді брали участь діти 8, 9, 10 та 11 класів, цьогоріч від кожної паралелі в експериментальному турі було в середньому 15 учнів. Першість здобули такі учні: Петро Малюк, Аліса Лахнюк, Андрій Торчило, Андрій Обертас, Володимир Кравчук, Арсен Герасимчук, Микола Васильєв.

 

Градус хвилювань учасників мав обернено-пропорційну залежність від віку. Інструктори демотуру, серед яких були й організатори та автори завдань, подбали про те, щоб розвіяти тривожні думки. Поводилися з учасниками як з колегами і багато жартували, причому — інтелектуально. Цим олімпіада виділяється серед тих, де учні мовчки отримують завдання, листочки і пишуть в намаганні зберігати спокій.

 

«Кожного року в олімпіаді бере участь приблизно однакова кількість учнів. Здебільшого ці учні — досвідчені олімпіадники, і в паралелях 9-11 класів є переможці 4-го етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики. Це вже 55 обласна олімпіада у Волинській області і, до слова, одинадцята олімпіада, яка відбувається за час моєї роботи на цій посаді. Готувалися до неї цілий рік, від кінця минулої олімпіади» — заявив Валентин Савош, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу фізико-математичних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.

 

Один із організаторів та розробників завдань, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри експериментальної фізики та інформаційно-вимірювальних технологій Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки голова журі Григорій Кобель пояснює важливість експериментального туру тим, що він значно відрізняється від лабораторної роботи і дозволяє перевірити готовність учня виявити проблему, обрати правильний метод, здійснити відповідні виміри та перевірити розроблений хід розв’язання. На думку вченого, головний вклад у підготовку учня здійснює саме вчитель, який має вже у сьомому класі відшукати дитину, чиї здібності до фізики необхідно розвивати поглиблено.

 

 

Репортаж підготували учасники "Студії Медіамисливців" Ярослави Савош:

Роман Жишко, Юлія Тарадюк, В’ячеслав Савченко, Марія Положенцева.

 

 

 Докладніше про дух олімпіади у відеорепортажі

 

Нагору