Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

До 100-річчя з дня народження В. О. Сухомлинського

Кві 18
03
Переглянути фото події

У КЗ «ЛНВК ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22 — ліцей Луцької міської ради» 03 квітня 2018 року спільно з представниками ВІППО проведено науково-практичну конференцію «Нова українська школа і освітнє середовище». Її основна ідея — використання в освітньому процесі закладу творчості педагога-новатора Василя Сухомлинського у період реформування української школи.

 

Директор школи, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист Л. В. Кучер ознайомила присутніх із напрямками роботи. Завідувач кафедри педагогіки і психології, кандидат педагогічних наук, доцент А. М. Луцюк запропонував науково-практичні підходи з використання досвіду Павлиської середньої школи щодо створення оновленого освітнього середовища. Завідувач відділу початкового навчання та дошкільного виховання С. М. Єндрощук розповіла про компоненти Нової української школи.

 

Перед учасниками виступили педагоги школи із пропозиціями відповідно до теми конференції: «Старт нової української школи: очікувані результати», А. І. Тимчук; «Формула нової школи — компетентнісний підхід», Л. М. Звєзділіна; «Створення ефективного і безпечного середовища для нової української школи», Т. А. Політаєва; «Педагогіка партнерства та співробітництва, як важливі компоненти Нової української школи», Т. В. Хвостюк.

 

Згідно з планом ІІ етапу дослідно-експериментальної роботи відбулося засідання творчої групи учителів на тему «Гуманізація відносин вчителя і учнів». Заступником директора з навчальної роботи Н. М. Денисюк проведено анкетування учителів щодо визначення рівня сформованості гуманістичних педагогічних цінностей. Колеги дискутували навколо педагогічних ситуацій та розв’язували педагогічні задачі, описані Шалвою Амонашвілі, обговорювали ідеї на майбутній навчальний рік, звітували про виконання плану індивідуальної роботи, працювали над створенням порадника гуманному педагогу. Науковий керівник А. М. Луцюк професійно спрямовував творчий потенціал педагогів в русло майбутньої діяльності в умовах Нової української школи.