Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Cемінар молодих учителів хімії та біології

Кві 18
18

 

Мудрість не в тому, щоб наситити людину знаннями,

а в тому, щоб навчити її користуватися ними.

Виховання компетентної, всебічно розвиненої особистості, яка б мала не лише знання, а й вміла їх адекватно застосовувати, є головним завданням школи сьогодні. Таке виховання передбачає формування в учнів сукупності знань з різних предметних галузей сучасної науки, техніки, культури, створення засобами навчальних предметів цілісної картини світу. А цілісність можна досягти за умови чіткої внутрішньо- і систематичної міжпредметної інтеграції знань.

 

18 квітня 2018 року на базі Волинського ІППО відбувся обласний cемінар-тренінг молодих учителів хімії та біології на тему: «Міжпредметна інтеграція знань — шлях до формування ключових компетентностей учнів».

 

Метою встановлення міжпредметних інтегрованих знань є формування ключових компетентностей учнів, що включає в себе мотивацію самостійної навчальної та пізнавальної діяльності учнів, підготовку до ЗНО, участь у міжнародному дослідженні природничо-математичної освіти ТІММS, PISA.

 

Складні завдання освіти не можуть успішно розв’язуватися у вузьких рамках викладання одного предмета. Внутрішньопредметні й міжпредметні зв’язки зумовлені не лише дидактичними міркуваннями, а й особливостями розвитку мислення і мовлення школярів. Про особливості інтеграції знань з предметів природничо-математичного циклу, проблеми та шляхи їх вирішення розповів учасникам семінару Кобель Г. П., доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів ВІППО, кандидат педагогічних наук.

 

На важливості використання компетентнісних завдань при вивченні хімії та біології з метою організації активної навчально-пізнавальної діяльності та формування ключових компетентностей учнів акцентувала увагу Кащенюк М. Р., методист відділу природничих дисциплін ВІППО.

 

Учасники семінару мали можливість взяти участь у засіданні учнівської студії учасників телекомунікаційного проекту SIEG: S — Science, I — Informatics, E — English, G — German, керівником якого є Поляниця О. І., вчитель біології СЗОШ І-ІІІ ст. № 5.

 

У ході обміну думками учасники семінару прийшли до висновку, що міжпредметна інтеграція знань — це завдання усіх учителів-предметників на шляху до успіху.

 

Нагору