Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Обласний постійно діючий cемінар керівників методичних об’єднань учителів географії

Кві 18
18
Переглянути фото події

18 квітня 2018 року на базі Волинського ІППО відбувся обласний постійно діючий cемінар керівників методичних об’єднань учителів географії на тему: «Міжпредметні зв’язки географії як засіб формування в учнів знань про цілісну картину світу, інтегративних умінь та навичок».

 

Міжпредметні зв’язки сприяють глибшому засвоєнню знань, формуванню наукових понять і законів, розвитку логічного мислення учнів. На важливості інтеграції шкільних природничих предметів як одного із напрямків інноваційного STEM-орієнтованого навчання наголосила у виступі Григор’єва Н. В., завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО.

 

Вчимося навчати по-новому — такою була головна ідея у виступі Сушик Л. Б., методиста міського методичного кабінету управління освіти Луцької міської ради. Інтеграція, поєднання інформації з різних навчальних предметів навколо однієї теми є однією з перспективних інновацій, яка вимагає нових підходів до організації методичної роботи з учителями природничих дисциплін.

 

Під час майстер-класу на тему «Географія крізь призму шкільних предметів», який провела Рибка О. Б., учитель географії Луцького навчально-виховного комплексу № 9, учасники семінару мали можливість переконатися в тому, що географія за своїм змістом та сутністю є наукою інтеграційною.

 

Поляниця О. І., вчитель біології, і Матвіюк К. Г. учитель географії Луцької СЗОШ І-ІІІ ступенів № 5, представили результати дослідно-експериментальної роботи творчої групи вчителів природничих дисциплін з впровадження проекту «Розвиток міжпредметних зв’язків у процесі вивчення наук природничого циклу в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища», започаткованого Інститутом модернізації змісту освіти МОН України спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Учасники учнівської студії телекомунікаційного проекту «SIEG. Чи варто вивчати природничі науки у комплексі?» презентували погляд учнів на інтеграцію шкільних предметів.

 

На завершення семінару кожен учасник мав можливість аргументовано висловитись щодо очікуваних позитивних аспектів, ризиків та загроз інтегрованого навчання. Більшість учителів географії позитивно оцінюють ідеї інтеграції.

 

Григор’єва Н. В., завідувач відділу

природничих дисциплін ВІППО

 

Нагору