Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Всеукраїнський моніторинг стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Кві 18
24
Переглянути фото події

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 09.02.2018 р. № 118 «Про проведення першого циклу моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», спільного наказу Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти від 11.04.2018 р. № 205/40-о «Про проведення першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи у 2018 році», плану роботи Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 р. центром ЗНО та моніторингових досліджень проведено 1-й цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей учнів 4-х класів закладів загальної середньої освіти Волинської області.


На виконання заходів моніторингу 18-20 квітня 2018 року у школах області працювала робоча група у складі зав. центру ЗНО та моніторингових досліджень А. О. Корнейко (обласний координатор проекту), методистів центру Р. С. Кутового, Л. О. Приймачук, О. І. Савчук, зав. відділу природничих дисциплін Н. В. Григор’євої, зав. відділу гуманітарних дисциплін Л. М. Бондарук, методиста відділу виховної роботи М. М. Корнейка, ст. викладачки кафедри менеджменту освіти Г. Я. Лук’янчук, методиста відділу виховної роботи Н. Л. Червінської.

 

Моніторинг відбувся у 13 школах Волині: ЗОШ І — ІІ ст. с. Грибовиця Іваничівського району; ЗОШ І — ІІІ ст. с. Шклинь Горохівського району; Опорний освітній заклад «Навчально-виховний комплекс „ЗОШ І — ІІІ ст. — гімназія“ смт Голоби» Ковельського району; ЗОШ І — ІІІ ст. с. Великий Курінь, ЗОШ І — ІІІ ст. с. Ветли, ЗОШ І — ІІІ ст. с. Судче Любешівського району; ЗОШ І — ІІ ст. с. Куликовичі Маневицького району; Навчально-виховний комплекс «ЗОШ І — ІІІ ст.- дитячий садок» с. Датинь, ЗОШ І — ІІ ст. с. Піски-Річицькі Ратнівського району; ЗОШ І — ІІІ ст. с. Березолуки, ЗОШ І — ІІ ст. с. Залісці Рожищенського району; ЗОШ І — ІІ ст. с. Рокита Старовижівського району; Навчально-виховний комплекс «ЗОШ І — ІІІ ст. — гімназія» м. Горохів.

 

Згідно з всеукраїнською плановою вибіркою, дослідженням охоплено 259 учнів 4-х класів та 16 класоводів. Школярі виконали тестові завдання у бланках робочих зошитів з читання або математики, учні та педагоги пройшли анкетування. Матеріали моніторингу надіслано до Українського центру оцінювання якості освіти для подальшої оброки та узагальнення результатів.

 

Деперсоніфіковані дані, отримані за підсумками першого циклу дослідження, дадуть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей у випускників початкової школи України, які вчилися за старим Державним стандартом початкової освіти і старими навчальними програмами. Ця інформація у наступних циклах дослідження буде використана для порівняльного аналізу показників, визначення тенденцій і змін, що матимуть місце в результаті запровадження нещодавно затвердженого нового Державного стандарту та нових програм, прийнятих на його основі. Також дані тестування будуть використані для з’ясування залежності результатів навчання в початковій школі від соціально-економічних факторів, інформація про які збирається під час анкетування.

 

Центр ЗНО та МД висловлює вдячність керівникам відділів освіти райдержадміністрацій, управлінь освіти міськвиконкомів та гуманітарних відділів ОТГ, директорам, педагогам та учням охоплених моніторингом шкіл за всебічну допомогу і співпрацю в організації та проведенні всеукраїнського заходу.

 

Р. С. Кутовий,

методист центру ЗНО та МД ВІППО

 

Нагору