Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Майстер-клас «Використання інтерактивних методик під час вивчення методу проектів»

Тра 18
16
Переглянути фото події

16 травня 2018 року вихователь-методист закладу дошкільної освіти № 23 м. Луцька Піддубна Л. А. організувала проведення для вихователів області майстер-класів щодо використання інноваційних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку: проектна діяльність, психолого-педагогічне проектування Т. Піроженко, ТРВЗ, музейна педагогіка, палички Кюїзенера, нетрадиційні техніки малювання.

 

Новим та цікавим у проведенні заходу став майстер-клас «Ігрова технологія інтелектуально-творчого розвитку дітей дошкільного віку „Казкові лабіринти гри“ В’ячеслава Воскобовича», який провела вихователь Лакатош Г. Й. Цю технологію називають системою поетапного включення авторських розвиваючих ігор в діяльність дітей з поступовим ускладненням навчального матеріалу або інтенсивного розвитку інтелектуальних здібностей дітей від 3-7 років. Провідним елементом технології інтелектуально-творчого розвитку «Казкові лабіринти гри» В’ячеслава Воскобовича є гра у супроводі казок, пригод, зустрічей із кумедними персонажами. Казки містять запитання та завдання на встановлення логічних зв’язків, вправи на моделювання, перетворення предметів, а також супроводжуються іграми. Під час уявної мандрівки дошкільники, виконуючи завдання, непомітно для себе стають активними учасниками цікавих подій та веселих пригод. Відеопрезентація «Мандрівка фіолетовим лісом» продемонструвала використання ігор в різних видах діяльності, що дає змогу дітям набувати різних компетенцій та сприяти творчому розвитку особистості.

 

Педагоги позитивно оцінили практичний показ заняття в середній групі «Навчання розповіді за сюжетною картиною „Відпочиваємо разом“» з використанням ТРВЗ (вихователь Городюк Л. В.). Використаний цікавий прийом «приходу казкових гномів», який уособлює той чи інший аналізатор дитини (слуху, зору, нюху) та допомагає їм працювати з картиною. Вихователь Антонюк О. І. провела екскурсію до музею «Цікавинки рідного краю», розповіла історію його створення та представила цінні експонати. Всього музей налічує 285 експонатів!

 

З експрес-опитування учасників майстер-класу випливають такі висновки:

 

1) готовність до інноваційної педагогічної діяльності формується під час педагогічної практики, акумулюючи все накопичене в теорії;

2) успішність інноваційної діяльності в тому, що педагог усвідомлює практичну значущість різних інновацій у системі освіти не лише на професійному, а й на особистісному рівні.

 

Березіна О. М., методист відділу початкового

навчання та дошкільного виховання

 

Нагору