Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю

Тра 18
28
Переглянути фото події

24-26 травня 2018 року за підтримки Міністерства освіти і науки України на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти спільно з Східноєвропейським національним університетом імені Лесі Українки, комунальним закладом «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, Чернігівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Неперервна освіта в модусах минулого, теперішнього, майбутнього».


Захід відкрив Петро Степанович Олешко, ректор Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат історичних наук, доцент, голова організаційного комітету конференції.

 

У роботі конференції взяли участь наукові, науково-педагогічні, педагогічні працівники та студенти вищих навчальних закладів з Польщі, Білорусі та 15 областей України.

 

У рамках науково-практичного напряму учасниками ґрунтовно розглянуто такі питання:

 

Інноваційний розвиток закладів післядипломної педагогічної освіти (Петро Степанович Олешко, ректор Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат історичних наук, доцент);

Гуманітарна складова змісту професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти (Олександр Йосипович Дем’янюк, доктор історичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи та моніторингу якості освіти Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти)

Впорядкування освітніх парадигм на основі спільності смислових акцентів (Лариса Степанівна Голодюк, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної діяльності комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»);

Інноваційні моделі розвитку професійної компетентності педагогів в контексті стратегій Нової української школи (Надія Михайлівна Ткачук, кандидат педагогічних наук, проректор з наукової роботи Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти);

Роль та функції інститутів післядипломної педагогічної освіти у забезпеченні проведення роботи з обдарованою молоддю в регіонах (Борис Георгійович Кремінський, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», заслужений вчитель України, координатор Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики);

Компетентність особистості учня: імплементація концептуальної практики професійності (Оксана Яківна Мариновська, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доцент, в. о. професора);

Jak ucząc fizyki można zwiększyć empatię w słuchaczach? (Andrzej Kuczkowski, Katedra Fizyki Zjawisk Elektronowych, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechnika Gdańska);

Інтеграція знань з фізики при вивченні фізичних процесів та явищ (Юрій Михайлович Орищин, доктор педагогічних наук, професор Львівського національного лісотехнічного університету);

Формування готовності майбутнього учителя астрономії до інтеграції природничих наук (Ігор Анатолійович Ткаченко, доктор педагогічних наук, доцент Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини);

Інноваційні напрями STEM-технологій у системі формування науково орієнтованої освіти (Олександр Семенович Мартинюк, доктор педагогічних наук, професор кафедри експериментальної фізики та інформаційно-вимірювальних технологій Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки);

Трьохвекторний процес становлення й розвитку неперервної освіти як феномену (Валентин Олексійович Савош, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу фізико-математичних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти);

Розробка робіт фізичного практикуму на основі експериментальних олімпіадних задач (Григорій Петрович Кобель, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри експериментальної фізики та інформаційно-вимірювальних технологій Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки);

Використання можливостей роботизованих систем LEGO Mindstorms Education для вивчення фізичних процесів (Лілія Степанівна Шустік, вчитель фізики Нововолинського ліцею-інтернату);

Дослідницька діяльність як засіб розвитку творчих здібностей учнів при вивченні фізики (Лариса Яківна Лесик, вчитель фізики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 10 міста Ковеля Волинської області);

Мультимедійні комунікації як засіб організації неперервної освіти (Ярослава Валентинівна Савош, керівник «Студії Медіамисливців» комунального закладу «Луцька гімназія № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області»), та інші.

 

За результатами проведення конференції виданий збірник матеріалів.

 

Нагору