Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Школа молодого педагога «Від «майданчика пригод» до ігрових медіадидактичних та технічних засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку»

Вер 18
13

13 вересня 2018 року відбулося чергове засідання школи молодого педагога дошкільного навчального закладу на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти на тему «Від „майданчика пригод“ до ігрових медіадидактичних та технічних засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку».

 

На сучасному етапі в Україні гостро постало питання медіаосвіти, адже саме від якості отримуваної інформації залежить наше майбутнє, у тому числі й майбутнє держави. Процес отримання інформації є невід’ємною складовою життя. Зрозуміло, що без отримання й опрацювання інформації людина існувати не може, оскільки вже з ранніх етапів життя постійно змушена сприймати інформацію — образи відображеного світу.

 

На початку заняття були проаналізовані основні змістові складові розглянутої теми. Березіна О. М., методист з дошкільної освіти, зазначила, що дошкільна медіаосвіта може бути представлена як процес всебічного розвитку дитини дошкільного віку засобами медіатворчості та медіаосвітньої гри з метою формування у неї медіаграмотності. Акцентувала увагу слухачів на важливості забезпечення підготовки дітей до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем шляхом формування їх медіа компетентності.

 

Відповідно до Базового компонента компетентність дошкільника оцінюється за формами його активності (фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, пізнавальної, мовленнєвої, художньої, креативної). Це питання розкрито в презентаціях «Про компетентність та компетенцію», «Облаштування майданчика пригод», «Медіадидактичні та технологічні засоби формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку».

 

Рудь О. В., старший викладач кафедри менеджменту освіти, розкрила тему «Медіаосвіта як напрям освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» та технологію розвитку пізнавального інтересу дошкільників у процесі використання медіаосвіти для забезпечення високого рівня його сформованості. Показала використання медіатехнологій у освітньому процесі (на прикладі заняття у формі медіа-презентації для дітей середнього дошкільного віку «Подорож порами року»).

 

Завершилося заняття виконанням творчих вправ і завдань слухачами школи.

 

 

Березіна О. М., методист відділу початкового

навчання та дошкільного виховання

 

 

Нагору