 Захід на тему «Упровадження в практику роботи вчителів природничих дисциплін стратегії розвитку критичного мислення» відбувся 28 листопада 2018 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 м. Ківерці.
Мета: ознайомлення з технологією розвитку критичного мислення як однією з новітніх технологій в освіті; структурою уроку формування критичного мислення. Формування компетентностей практичного застосування методів критичного мислення на різних етапах уроку.
З вітальним словом до учасників звернулася Г. В. Мачушинець, завідувач методичного кабінету відділу освіти Ківерцівської РДА. Презентувала заклад загальної середньої освіти С. Ф. Люшук, директор ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 м. Ківерці.
Тренінг провела Н. В. Григор’єва, завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО.
Програма семінару-тренінгу
9.30-10.00
|
Заїзд та реєстрація учасників.
|
10.00-10.20
|
Інтеграція групи, презентація учасників, визначення очікувань учасників від заняття. Гра «Друїди»
|
10.20-10.30
|
Презентація теми, мети та завдань семінару-тренінгу. Вправа «Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися»
|
10.30-10.45
|
Лекція-презентація «Критичне мислення, його характеристики».
Вправа «Карта поняття»
|
10.45-11.00
|
Роль запитань у критичному мисленні. Як ставити та розв’язувати проблемні питання
|
11.00-12.00
|
Методи та техніки розвитку критичного мислення: методи роботи з текстами, методи оцінки достовірності інформації різних джерел, методи організації навчальної дискусії різних типів
|
12.00-12.30
|
Навчальна гра «Загублені місця»
|
12.30-13.00
|
Перерва на каву
|
13.00-14.00
|
Структура навчального заняття з використанням методів критичного мислення
|
14.00-14.30
|
Рефлексія.
Вправа «Коло зворотного зв’язку»
|
На завершення семінару-тренінгу І. С. Сорочинська, методист галузі «Природознавство» методичного кабінету відділу освіти Ківерцівської РДА, підвела підсумки роботи та спільно з учасниками розробила методичні рекомендації щодо впровадження в практику роботи вчителів природничих дисциплін стратегії розвитку критичного мислення.
Григор’єва Н. В., авідувач відділу природничих дисциплін ВІППО
|