Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Обласна творча майстерня вихователя-методиста закладу дошкільної освіти № 23 м. Луцька Піддубної Л. А. «Використання методу проектів в освітньому процесі ЗДО»

Лют 19
15
Переглянути фото події

З 04 по 15 лютого 2019 року тривав цикл занять обласної творчої майстерні вихователя-методиста ЗДО № 23 м. Луцька Піддубної Лариси Анатоліївни «Використання методу проектів в освітньому процесі ЗДО», учасниками якої стали 33 вихователі закладів дошкільної освіти Волинської області.

 

Лариса Піддубна розпочала навчання педагогів з формування поняття про проектування, вивчення історії методу проектів, теоретичних положень та суті технології психолого-педагогічного проектування в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Провела вхідне анкетування педагогів з метою визначення їх ставлення до проектної діяльності та з’ясувала бачення кожного щодо власної участі в розвитку освітнього процесу. Акцентувала увагу на вмінні педагога реалізувати потенційні можливості, творчо підходити до організації самоосвіти та професійного зростання в плані використання інноваційних процесів.

 

Впровадження проектної технології в закладі дошкільної освіти вихователь-методист презентувала за такими блоками:

 

— інноваційно-технологічний, суть якого в реалізації завдань особистісного розвитку дитини в процесі впровадження технології психолого-педагогічного проектування;

— професійно-пропагандистський, який спрямований на підготовку методичних рекомендацій педагогам з упровадження технології;

— творчий, мета якого формування творчого колективу педагогів-однодумців у впровадженні технології проектів, трансформація в освітньому процесі теоретичних знань та передового досвіду щодо ефективності впровадження технології в поєднані з іншими інноваціями, зокрема «Казкові лабіринти гри В. Воскобовича», методика малювання Л. Шульги, ТРВЗ.

 

У процесі роботи майстерні учасники брали участь у майстер-класах вихователів: Когут Н. А. «Етапи роботи з картинами художників»; Болібрух Н. А. «Промінці радості» з використанням спадщини В. О. Сухомлинського«. Педагоги закладу Лакатош Г. Й., Когут Н. А. продемонстрували майстер-класи мотиваційного та рефлексивно-оцінювального етапу проекту «Дарувати радість». Вихователі Юриста В. А., Нефьодова А. Р., Городюк Л. В., Оліфір Д. П., Лойко Л. В., Степащук Н. М. провели інтегровані заняття з дітьми в різних вікових групах на репродуктивному та узагальнювальному етапах.

 

На творчому етапі проекту педагоги закладу провели свято «Даруємо радість» для вихованців середньої та старшої груп. Читання віршів, виконання пісень, таночків, малювання кольорів радості створили позитивний настрій і дали можливість відчути кожному «Що таке радість і як навчитися радіти життю». Лариса Піддубна презентувала творчі доробки педагогів закладу: «Проектна діяльність», «Шляхи реалізації психолого-педагогічного проектування», «Мистецтво сюжетно-рольової гри», «Проектний дивограй».

 

Слухачі обласної творчої майстерні створили девіз проектної технології: Переконання. Перспектива. Професіоналізм. Пошук — Перемога!

Отже, учасники творчої майстерні переконалися в тому, що уміння працювати за проектною технологією є показником високої кваліфікації педагога, його інноваційного мислення, орієнтації на особистісний і професійний розвиток задля формування життєвої компетентності та відчуття радості від самовдосконалення, самоствердження.

 

Аналіз вихідного анкетування педагогів показав, що учасники творчої майстерні дали надзвичайно високу оцінку заходу, який перевершив їх очікування, та висловили побажання, щоб якомога більше вихователів закладів дошкільної освіти мали можливість у такій формі підвищувати свій фаховий рівень.

 

Березіна О. М., методист відділу початкового

навчання та дошкільного виховання

 

 

 

Нагору