Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Обласний проблемний семінар учителів хімії «Формування пізнавального інтересу школярів до вивчення хімії шляхом дослідницької діяльності»

Бер 19
07
Переглянути фото події

Усіма можливими засобами потрібно запалювати

в дітях гаряче прагнення до знань і навчання.

Я. Коменський


6 березня 2019 року на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся проблемний семінар учителів хімії «Формування пізнавального інтересу школярів до вивчення хімії шляхом дослідницької діяльності».

Інтерес учнів до вивчення навчального предмету багато в чому залежить від того, як проходять уроки. Для того, щоб спільна діяльність вчителя та учня була плідною, необхідно зацікавити дітей власним предметом. Сформувати потребу та здатність до самоосвіти — одне з провідних завдань сучасної школи. Для його виконання необхідно, щоб у кожного учня були сформовані стійкі мотиви навчання, пізнавальний інтерес, постійне прагнення до вдосконалення та поглиблення власних знань, зазначила у виступі Ягенська Г. В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів ВІППО. Саме від цього будуть залежати успіхи підростаючого покоління не тільки під час шкільного навчання, але й можливість реалізації свого внутрішнього потенціалу далі у професійній діяльності.

 

Кащенюк М. Р., методист ВІППО, та Козік Н. О., учитель хімії Володимир-Волинської гімназії імені Олександра Цинкаловського, акцентували увагу на тому, що у сучасній школі залишається проблема зниження пізнавального інтересу та пізнавальної активності учнів. Тому вся робота вчителя спрямована на такі форми й методи навчання хімії, які орієнтовані на краще засвоєння учнями навчального матеріалу, підвищення якості вмінь і навичок, реалізацію на практиці принципів педагогіки співробітництва, на формування творчої особистості, яка здатна самостійно осмислювати й аналізувати процеси та явища всесвіту шляхом активізації пам’яті, уяви, фантазії, на розвиток швидкості та гнучкості мислення, оригінальності, допитливості, точності, сміливості як основних ознак творчих здібностей учнів.

За підсумками роботи семінару визначено основні шляхи формування пізнавального інтересу школярів до вивчення хімії.

 

М. Р. Кащенюк, методист відділу

природничих дисциплін Волинського ІППО

 

Нагору