Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Навчальний тренінг «Медіаграмотність і розвиток критичного мислення як інструментарій захисту від маніпулятивного впливу медіаконтенту»

Бер 19
14
Переглянути фото події

14 березня 2019 року на виконання Плану роботи ВІППО на 2019 рік (п.V пп. 1(43)), науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту освіти кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри М. О. Сташенко та старший викладач О. В. Рудь, спільно з методичним кабінетом відділу освіти та молоді Рожищенської РДА (завідувач В. А. Сидорук, методист Т. Ю. Ткачук) підготували і провели навчальний тренінг «Медіаграмотність і розвиток критичного мислення як інструментарій захисту від маніпулятивного впливу медіаконтенту» (для педагогічних працівників ЗЗСО райну).

 

Актуальність медіаосвіти в навчальному середовищі визначається не лише тим рівнем інформатизації, що досягло суспільство, але й тим, що глобалізаційні зміни в застосуванні медіазасобів зробили наше сприйняття світу значною мірою залежним від того, як його подають у медіапросторі. Особливої ваги це питання набуває нині при реалізації, прийнятої у 2016 році Президією Національної академії педагогічних наук України нової редакції Концепції впровадження медіаосвіти та нового Державного стандарту початкової освіти, що містить курс навчання медіаграмотності, згідно яких школярі мають засвоїти навички зі сприйняття, аналізу, інтерпретації, критичного оцінювання інформації в текстах різних видів та медіатекстах.

 

«Медіаграмотність — це необхідне вміння для сучасної особистості, — виокремила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час презентації проекту „Вивчай та розрізняй (Learn to Discern)“ — це перша в своєму роді ініціатива із інфо-медійної грамотності для ЗЗСО. ­- Ця програма має на меті сформувати в учнів України навички критичного мислення, що необхідні, аби не піддаватися впливу дезінформації та пропаганди..» ... «Медіаграмотність — це необхідне вміння для сучасної особистості: ми підкреслюємо це і в концепції Нової української школи, і законі „Про освіту“. Ми вдячні нашим партнерам, які допомагають нам розробити методологію інтеграції медіаграмотності в шкільні предмети».


Для успішного інтегрування медіаосвіти в освітній простір учасники навчального тренінгу формували навички медіаграмотності, аналізували напрямки медіаосвіти, шляхи формування медіакомпетентностей, уміння працювати у інформаційному просторі.

 

Очікуваним результатом стало бажання педагогічних працівників розвивати власні медіакомпетентності, формувати медіагігієну та долучати до процесу медіаосвіти учнівську та освітянську спільноти освіти району.

 

ПРОГРАМА

 

Нагору