Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Підведення підсумків та нагородження учасників другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Тра 19
14
Переглянути фото події

14 травня 2019 року в Волинському інституту післядипломної педагогічної освіти пройшло підведення підсумків другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2019».

 

Програма заходу передбачала: проведення обласної Школи педагогічної майстерності «Педагогічний стартап» на базі досвіду переможців та лауреатів всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2019». Модераторами окремих секцій Школи були працівники Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти:

 

Григор’єва Н. В., завідувач відділу природничих дисциплін;

Дикий О, Ю., завідувач кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів;

Корнейко М. М., методист відділу виховної роботи;

Романюк С, В., завідувач відділу з питань управлінської діяльності та інклюзивної освіти;

Ураєва І. Г., методист відділу гуманітарних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Під час Школи педагогічної майстерності було організовано «Творчі майстерені сучасних учителів», у рамках яких переможці обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2019» презентували свої педагогічні практики, зокрема: Вавриш В. Т., учитель загальноосвітньої школи I-III ступеня с. Мизове Старовижівського району (номінація «Захист Вітчизни»), Кропивник О. В., учитель опорного закладу навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ гімназія» смт Шацьк (номінація «Основи здоров’я»), Савочка Л. М., учитель комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 7 — природничий ліцей Луцької міської ради» (номінація «Географія»), Щебет В. В., учитель комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 10 ‒ професійний ліцей Луцької міської ради» (номінація «Вчитель інклюзивного класу»), Наумчук І. В., учитель комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Луцької міської ради» (номінація «Французька мова»).

 

Засідання Школи методиста «Всеукраїнський конкурс „Учитель року“: результати, перспективи» (модератор Шинкарук І. В.).

Учасники заходу були залучені до роботи в динамічних групах, реалізації комп’ютерних практик, участі в майстер-класах, проведенні тематичних дискусій, червоною лінією яких стало обговорення питання проведення зонального та обласного турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2020».

Вчителі з різних куточків Волині зійшлися на думці, що творчий педагог завжди має широкі можливості для інноваційної діяльності. Саме він може експериментувати, коригувати методики навчання, пропонувати нові технології та методи навчання підростаючого покоління.

 

Свято вшанування учасників всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2019».

Переможців і лауреатів у номінаціях «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я», «Географія», «Вчитель інклюзивного класу», «Французька мова», «Вчитель з предметів духовно-морального спрямування» нагороджували: голова облдержадміністрації О. І. Савченко, перший заступник голови обласної ради О. В. Пирожик, начальник управління освіти, науки та молоді ВОДА Л. В. Плахотна, ректор ВІППО П. С. Олешко, голова обласної організації Профспілки працівники освіти і науки В. Г. Грановський.

 

Петро Степанович, зокрема, сказав:

«Щороку ми проводимо це професійне змагання, щороку визначаємо найкращих фахівців із різних навчальних предметів. На них потім рівняються інші — ті, хто в чомусь підтягнувшись, дещо підшліфувавши, щось запозичивши й переосмисливши, наступними роками теж стають на п’єдестал пошани цього конкурсу.

Немає сумніву: не було би „Вчителя року“, не було б такого зростання педагогічної майстерності, яке ми спостерігаємо неупередженим поглядом. Тож велике спасибі всім учасникам і переможцям, бо „Вчитель року“ — це безперервний процес. Шлях, пройдений і переможцями, й усіма учасниками, це не тільки грамоти й дипломи, не тільки підвищення вашої самооцінки. Його найголовніший результат — підвищення загального рівня шкільництва...

 

Ми чекаємо від вас, дорогі колеги, зауважень і свіжих думок, котрі змогли б постійно оживляти конкурс, не давати застоятись.

Як відомо, першим значенням слово „педагог“, ще в античній Греції, було найменування слуги, який приводив дитину до школи. Строго кажучи, це значення залишилося найголовнішим і тепер: привести дитину до школи життя, привести підготовленим, аби не розгубилась дорогою, не зійшла з правильних орієнтирів. У цьому призначення компетентнісного навчання, для цього ми навчаємо себе, щоб навчати школярів, щоб навчати суспільство».

 

Окрасою цього свята стали виступи художніх колективів освітянських закладів Луцька й області.

Ректорат Інституту і відділ новацій та передових педагогічних технологій щиро вдячні учасникам підготовки і проведення Свята за допомогу в організації та проведенні заходу.

 

 

Нагору