Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

У Луцьку пройшла обласна конференція педагогічних працівників

Сер 19
28
Переглянути фото події

Серпнева конференція працівників освіти області відбулася 28 серпня у Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти. Її тема — «Нова українська школа: виклики та перспективи освітньої реформи».

 

На захід прибули начальники управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, ОТГ, голова обласної, голови міських та районних профспілкових організацій працівників освіти та науки, завідувачі методичної служби, керівники закладів професійної та вищої освіти, педагоги.

 

Першою взяла слово Світлана Мишковець, заступник голови обласної державної адміністрації. Окрім вітального слова, вона виконала почесну місію від Міністерства освіти і науки України — вручила нагороди: знак «Відмінник освіти» — начальникові управління освіти Волинської ОДА Людмилі Плахотній та диплом — усьому колективу цього підрозділу.

Далі вітання виголосив перший заступник голови Волинської обласної ради Юрій Поліщук, сам у минулому освітянин.

Потому виступили з доповіддю Людмила Плахотна («Нова українська школа: виклики та перспективи освітньої реформи») та співдоповіддю ректор ВІППО Петро Олешко («Підготовка педагогів в умовах Нової української школи: виклики та перспективи»). Зокрема, розглядалися підсумки розвитку освітньої галузі області у 2018/2019 навчальному році та пріоритети роботи в наступному. Детально розглянуто досягнення попереднього року щодо впровадження НУШ на Волині, окреслено шляхи та напрями реалізації реформ на новий навчальний рік.

 

У рамках конференції Алла Бондар, заступник голови Державної служби якості освіти України, представила новий орган — Управління державної служби якості освіти у Волинській області та його керівника Ангеліну Йосипівну Корець. Алла Володимирівна ознайомила волинян із повноваженнями та механізмами дії цього органу. Тема її виступу звучала так: «Розбудова системи забезпечення якості освіти: виклики та перспективи».

Власним досвідом розвитку освіти в умовах децентралізації поділився Роман Троцюк, голова Дубівської об’єднаної територіальної громади («Освіта як підґрунтя формування сильної громади. Формування спроможної освітньої мережі в ОТГ»).

 

З доповіддю «Розвиток освіти регіону — успішна складова реалізації державної політики в галузі освіти» виступила Олена Хоменко, державний експерт експертної групи з питань організації освітнього процесу директорату дошкільної та шкільної освіти МОН України.

Слово мав і Петро Бойчук, директор Луцького педагогічного коледжу, голова ради директорів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації («Фахова передвища освіта у новій системі освіти України»).

 

На завершення з темою «Формування засад соціального партнерства у період становлення об’єднаних територіальних громад» виступив Василь Грановський, голова Волинської обласної профспілкової організації працівників освіти і науки.

У фоє інституту учасникам конференції представили навчальні засоби, придбані за кошти державної субвенції, виділені для НУШ: музичні інструменти, спортивний інвентар, дидактичні матеріали, меблі, котрі відповідають сучасним вимогам. Але найцікавішими експонатами були інтерактивні комплекси «Multimind». Усі присутні могли ознайомитися з цими системами як у секції іноземних мов, так і початкової школи. Демонстрували роботу на них учителі-практики, котрі вже активно використовують їх, а також розробники цієї продукції, які представили ще ряд інтерактивних новинок, що згодом можна ефективно використати в освітньому процесі. Це рóботи-комунікатори та програмовані комплекси книг до них, озвучувані кількома мовами.

 

«Multimind» ‒ це потужний цілісний комплекс, котрий створює ігровий навчальний простір, що знімає стрес від початку навчання дітей у школі, допомагає інтегрувати предмети, при вивченні подібних тем у різних галузях знань. Допомагає втримати увагу дітей молодшого шкільного віку, охоплює основну шкільну програму початкової школи, може легко адаптуватися до будь-якої індивідуальної програми. Комплекс дозволяє не лише ефективно навчати, а й тестувати дітей, відстежувати їх прогрес у вивченні тем, давати завдання різних рівнів складності, організовувати групову роботу. Найголовніше — цей комплекс дає можливість зробити плавним перехід дитини від ігрового середовища дитячого садочка до навчального у школі. Кому цікаво, детальніше можна ознайомитися за посиланням https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=dbWDx4lFVyc .

 

Ця новинка прийшлася до душі усім відвідувачам, керівники освітніх закладів жваво обговорювали можливості придбання таких комплексів у свої установи. Адже така система дозволяє використовувати її у навчальному процесі багатьох предметів, яскраво візуалізує процес подання будь-якої теми, активно допомагає вчителю зацікавити дітей. Побачивши її в дії, питань щодо доцільності використання не виникає.

 

 

 

Нагору