 Захід відбувся 8 жовтня 2019 року у Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти. Темою наради охоплено розгляд питань, узгоджених через призму запитів у попередній онлайн-реєстрації учасників:
— результати проведення всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 2018/2019 н. р. мотиваційний чинник проведення інтелектуальних змагань;
— управлінський аспект організації взаємодії ОТГ і відділів освіти районних державних адміністрацій у проведенні учнівських змагань в умовах децентралізації;
— ВІППО як ресурсно-інформаційний центр координування та організації інтелектуальних змагань;
— створення умов для професійного розвитку педагога в інноваційному середовищі післядипломної педагогічної освіти;
— робота Малої академії наук в умовах реформування освіти.
У роботі наради-семінару взяли участь:
— Соломіна Тетяна Іванівна, заступник начальника ‒ начальник відділу дошкільної загальної середньої та вищої освіти управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації;
— Роговська Лариса Іванівна, головний спеціаліст відділу дошкільної, середньої та вищої освіти управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації;
— Толстіхіна Галина Андріївна, директор Волинської обласної Малої академії наук;
— Проректори, завідувачі відділів та кафедр Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Ректор Інституту П. С. Олешко презентував результати участі школярів Волині в олімпіадах всеукраїнського та міжнародного рівнів. Петро Степанович відзначив, що участь в олімпіадному русі є мотиваційним чинником до саморозвитку, самоутвердження та самореалізації як учня, так і педагога. Початок успіхів переможців державного рівня закладено саме на І та ІІ етапах, а також обласному етапі. Це спільна праця учнів, педагогів, батьків і команди управлінців усіх рівнів.
«Звичайно, провідну роль з розвитку особистості визначено учителю. Завдання Інституту — формування педагога, який розуміє виклики сьогодення, готовий до роботи з обдарованими дітьми, використовує інноваційні технології навчання й активні форми підготовки учнів до різних етапів олімпіад, а також спонукає до вияву, розвитку, формування інтелектуального потенціалу» — акцентував ректор. Тому на нараді розглянуто питання професійного розвитку педагогів.
|