Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Тренінг для асистентів учителів інклюзивних класів Нової української школи

Лис 19
01
Переглянути фото події

Залучення дітей з особливими освітніми потребами у спільноту однолітків вимагає подолання бар’єрів, що заважають їх соціальному функціонуванню та гальмують процес поступового входження в соціальне середовище. Серед бар’єрів на шляху до навчання й повноцінної участі кожної дитини в житті освітнього закладу є низька обізнаність учителів шкіл у методичних, організаційних, психолого-педагогічних аспектах супроводу інклюзивної освіти. Підготовка педагогів до роботи з такими дітьми сприяє налагодженню ефективної взаємодії усіх учасників освітнього процесу.

 

Переосмислення соціальної і професійної місії асистента вчителя актуалізує необхідність підготовки фахівців, адаптованих до сучасних соціокультурних умов, здатних творчо працювати, приймаючи нестандартні рішення в ситуаціях ринкової конкуренції, уникаючи стереотипізації і шаблонів, засвоювати нові професійні ролі й функції, забезпечувати випереджувальність розвитку країни, реалізовувати освітні проекти національного масштабу, витримувати конкуренцію на європейському і світовому ринку освітніх послуг тощо.

 

З 08 жовтня по 01 листопада 2019 року на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг для асистентів учителів інклюзивних класів Нової української школи.

 

Учасники в теоретичній та практичній частинах розглянули й опрацювали такі модулі:

— Сучасний вчитель як провідник змін;

— Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення;

— Основи інклюзивної освіти;

— Організація ефективного і безпечного освітнього середовища;

— Інклюзивне навчання: роль асистента вчителя;

— Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами;

— Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи.

 

Завершився тренінг вправою «Рефлексія», де асистенти вчителів обговорили і отримали відповіді на усі питання.

По закінченню педагоги отримали сертифікати.

Усім учасникам дякуємо за участь у заході.

 

Вікторія Коць, методист Центру підтримки інклюзивної освіти

 

 

 

Нагору