Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Директор, на якого чекає українська школа

Лис 19
21
Переглянути фото події

Нова школа, як і управління Новою школою, має відповідати сучасному типу розвитку суспільства. Сьогодні неможливо застосовувати адміністративно-командне управління і тотальний контроль, що веде до руйнації будь-якої соціальної системи. Школа є частиною сучасного суспільства та цифрової цивілізації, а отже, має змінюватися та реагувати на їх виклики.

 

У ході проведення реформи загальної середньої освіти в Україні на основі Концепції «Нова українська школа» з 22 жовтня по 21 листопада 2019 року на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшли навчання з підвищення кваліфікації 30 директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи у початковій школі, 480 директорів закладів загальної середньої освіти І-ІІ, І-ІІІ ступенів.

 

Зміст програм навчання мав цілісний і системний добір модулів і тем, практичну спрямованість, враховував особливості професійної діяльності керівника Нової української школи і визначався:

— вимогами суспільства знань щодо забезпечення закладів освіти висококваліфікованими фахівцями;

— основними напрямами державної політики у галузі освіти.

Очна форма навчання організовувалася тренерами і викладачами ВІППО шляхом проведення тренінгових занять, інтерактивних лекцій.

Ми звернули увагу на знання про основні засади функціонування НУШ, її нормативно-правове забезпечення.

Директор повинен прочитати і знати нові стандарти і навчальні програми, щоб могти спілкуватися з вчителями про відмінності від старих.

 

 

Компетентності особистості ХХІ століття. Роль вчителя як лідера, фасилітатора, як людини, яка забезпечує впровадження нових стандартів та методик у своєму закладі.

Освітній менеджмент. Філософія дитиноцентризму, педагогіка партнерства.

Поняття індивідуальної освітньої траєкторії.

 

Чи це все не складно директорам? НУШ стартувала, треба відповідати сучасним вимогам.

Керівники шкіл нашої області вже відчувають необхідність переходу до більш ефективного управління ‒ до лідерства. Представники районів і ОТГ презентували власні напрацювання в реалізації впровадження НУШ.


Світлана Романюк
, завідувач

відділу управління закладами освіти

 

Нагору