Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Обласний семінар-тренінг молодих учителів біології, екології та хімії «Моделювання сучасного уроку біології, екології та хімії: теорія і практика»

Гру 19
18
Переглянути фото події

Можливості уроку невичерпні та сила його чарівна.

Кожен урок — це крок до дозрівання інтелекту учня,

цеглина в основі чарівного будинку на ім’я Розвиток

і Знання, без яких неможлива розумна,

діяльна людина-творець.

 

18 грудня 2019 року на базі Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-тренінг молодих учителів біології, екології та хімії «Моделювання сучасного уроку біології, екології та хімії: теорія і практика»


Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Час вносить корективи в структуру й типологію уроку, в методи і засоби навчання, однак авторитет самого заняття настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків... Саме тому ми звертаємося до уроку як основної форми навчання зі спробою розглянути всю його багатогранність і багатоаспектність як єдину процесуальну систему.

 

Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта ‒ всі ці питання були висвітленні у виступах методистів відділу природничих дисциплін ВІППО Кащенюк М. Р. та Мацюк Л. М. Щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямовувати не тільки на засвоєння учнями знань, предметних умінь і навичок, а й на розвиток здібностей у пізнанні нового, незнайомого, на створення умов для розвитку самостійності та набуття ще в шкільному віці досвіду вирішення проблеми, реалізації своїх намагань як в освітній діяльності, так і загалом у суспільстві.

 

У мінливому і тісно взаємопов’язаному світі кожна людина потребує широкого спектру навичок і компетенцій, які вона має постійно розвивати протягом усього життя ‒ зазначив у виступі Сущик М. М. ‒ учитель хімії Павлівського ліцею. Саме від цього будуть залежати успіхи підростаючого покоління не тільки під час шкільного навчання, але й можливість реалізації свого внутрішнього потенціалу далі у професійній діяльності.

 

За підсумками роботи семінару визначено, аби урок був сучасним, необхідно, щоб вчитель був творчою, компетентною особистістю, якій притаманні педагогічна креативність, толерантність у спілкуванні, творчість у діяльності.

 

Кащенюк М. Р., Мацюк Л. М.,

методисти відділу природничих дисциплін ВІППО

 

 

 

Нагору