Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Міжрегіональний тренінг «Віддалене навчання»: Волинь – Закарпаття – Буковина

Вер 20
11
Переглянути фото події

Упровадження курсу Британської Ради «Віддалене навчання» розпочалося у травні 2020 року міжнародним тренінгом, участь у якому взяли вчителі англійської мови з України, Білорусі та Молдови. Наступним етапом стало проведення за підтримки Міністерства освіти і науки України вказаного тренінгу для методистів англійської мови обласних закладів післядипломної педагогічної освіти у серпні 2020 року.

 

Для подальшого поширення ідей щодо організації дистанційного та онлайн-навчання із 7 по 10 вересня 2020 року пройшов міжрегіональний тренінг «Віддалене навчання» для вчителів англійської мови Волинської, Закарпатської та Чернівецької областей.


Урочисто відкрила тренінг та побажала успіхів як тренерам, так і учасникам менеджер освітніх проектів Британської Ради в Україні Вікторія Іваніщева.

Упродовж чотирьох днів 22 вчителя під керівництвом тренерів Світлани Бацмай, методиста відділу гуманітарних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, Світлани Куриш, завідувача навчально-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін та міжнародної інтеграції Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, та Мар’яни Тріфан, методиста кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, опановували платформи для організації дистанційного та онлайн-навчання.

 

У рамках курсу учасниці вчилися працювати в онлайн-режимі на платформі Zoom, використовуючи усі її функції: анотації, чат, реакції, класну дошку, роботу в парах, групах та командах, опитування. Тренінг став своєрідним узагальненням знань із методики навчання іноземних мов та її адаптації до умов віддаленого навчання, адже впродовж курсу обговорювалися питання безпеки учнів в Інтернеті, планування та проведення онлайн-уроків, перевернутого навчання, підвищення мотивації, уваги та зацікавленості учнів до вивчення іноземної мови в онлайн-режимі, врахування стилів навчання учнів. Виконання практичних завдань відбувалося у Google Classroom. Окрім вказаних платформ, вчителі англійської мови навчилися використовувати й інші інструменти: Padlet, Lino, Mindmeister, Google Forms, Mentimeter, AnswerGarden.

 

Завданням учасниць на завершення курсу стало проведення уроку в онлайн-форматі з використанням вивчених платформ та їх функцій. Сподіваємося, що і далі каскадним методом учасниці тренінгу не лише використовуватимуть інструменти віддаленого навчання на своїх заняттях, а й поширюватимуть отримані знання серед учителів свого закладу освіти, ОТГ, району, міста. А дружба, яка зав’язалася між трьома регіонами впродовж тренінгу, продовжуватиметься у вигляді онлайн-уроків за участю учнів із трьох областей та спільних онлайн-занять і для інших вчителів.

Якщо у березні 2020 року ми зустріли виклик часу - карантин - неозброєними до віддаленого навчання, то наразі із впевненістю можемо стверджувати, що вчителі англійської мови вміють і можуть працювати як у синхронному (очному та онлайн), так і в асинхронному (дистанційному) режимах.

 

Відгуки учасників та тренерів:

Тамара Коваленко, Волинь: «Цей курс справив величезний вплив на мій досвід викладання, а також на мене як на особистість. Я отримала багато як комунікативних, так і технічних вмінь! Цей короткий період часу був дуже інформативним, сучасним та корисним! Мені важко переоцінити усі зусилля як Британської Ради, так і наших тренерів. Познайомившись із платформою  Zoom у період карантину, я навіть не могла уявити усіх можливостей, які вона пропонує! Ми можемо скористатися наданою інформацією та матеріалами на кожному уроці, навіть очному, і необов’язково у період карантину! Чому б і ні? Декого з учасників я зустрічала й раніше, а під час тренінгу зав’язалися і нові знайомства. Велике дякую усім!»

 

Наталія Кондратєва, Закарпаття: «Цей курс спонукав мене використовувати нові техніки та платформи під час онлайн та офлайн уроків. Найбільший внесок у мій професійний розвиток ‒ це бути в курсі нових методик проведення уроків і постійне поєднання теорії та практики. Мені дуже хотілося б, щоб курс був довшим...

Знаннями, отриманими на тренінгу, я хочу поділитися з колегами у школі та у місті. Курс дав змогу познайомитися з новими друзями та поділитися з ними досвідом організації віддаленого навчання. Дуже дякую, що поділилися інформацією та новими способами навчання англійської мови!»

 

Інна Гаврилюк, Чернівецька область: «Тренінг «Віддалене навчання» базується на практичному застосуванні матеріалів. Починаючи з першого дня курсу, я відкривала різні функції платформи Zoom та зрозуміла важливість безпеки дитини в Інтернеті! Знайомство з синхронним та асинхронним навчанням відбувалося за технологією перевернутого класу, про що ми здогадалися лише згодом.

 

Курс змінив мої погляди на очне та віддалене навчання, адже дуже багато традиційних видів діяльності на уроках можна виконувати дистанційно. Упродовж тренінгу обговорювалися обов’язкові та варіативні компоненти уроку та плану-конспекту уроку. За що я безмежно вдячна, то це різноманітні завдання, завдяки яким ми навчилися користуватися платформами Zoom, Padlet, Lino, Google Classroom та Google Forms, Mindmeister і Mentimeter. Я дякую тренерам за обмін досвідом, за терпіння та можливість самим виправити свої помилки. Проведення учасниками онлайн-уроку ставило за мету удосконалення комунікативних умінь слухання та говоріння.

 

На наступних тренінгах було б доцільно розглянути розвиток умінь читання та письма. Я планую поділитися отриманими знаннями з колегами по школі, щоб і вони повною мірою використовували можливості платформи Zoom.

Під час тренінгу я зустріла своїх старих друзів та познайомилася з новими чудовими колегами! Тому з нетерпінням очікую на подальшу співпрацю!»

 

Світлана Бацмай, Волинь: «Кожного разу відчуваєш цей курс по-новому, по-іншому: спочатку як учасник, а згодом і як тренер. Мені пощастило стати частиною чудової команди тренерів, які навіть на відстані через екран відчувають та можуть підтримати один одного! Ви знаєте, енергія має здатність передаватися і таким чином! Працюючи у міжнародному тренінгу, з колегами-методистами, із суперактивними вчителями англійської мови, розумієш, що усе це - новий класний досвід! Щиро дякую Британській Раді за надану можливість, за матеріали, за підказки та поради! Без вас я не була б таким методистом, як зараз!»

 

Світлана Бацмай, методист

відділу гуманітарних дисциплін

 

Нагору