Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Новини ВІППО » На головну

«Духовно-моральне виховання як фактор формування життєвих компетентностей школярів»

Вер 20
28
Переглянути фото події

Важливою умовою для формування позитивного іміджу навчального закладу, ефективної реалізації освітніх новацій є здатність школи до створення інноваційного середовища. Одним із важливих напрямів діяльності закладу освіти і є розвиток духовно-моральних орієнтацій особистості, переосмислення базових цінностей та вплив на формування високоморальної громадської позиції, національної свідомості.

 

Дослідно-експериментальна робота з теми «Духовно-моральне виховання як фактор формування життєвих компетентностей школярів» у Столинсько-Смолярській гімназії Рівненської сільської ради Любомльського районну Волинської області розпочалась у вересні 2017 року, передбачено її завершення у вересні 2022 року (Наказ управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації № 375 від 12.06.2017 р.). Це поєднання пошуку найбільш ефективної педагогічної системи через дослідну роботу, розробку програми експерименту та її реалізацію, включаючи процес удосконалення масової педагогічної практики на основі отриманих результатів експерименту. Дослідницька діяльність забезпечує загальний розвиток освітньої установи, її рух до вищої якості освіти за рахунок використання резервів науки. Це засіб зростання професійності вчителя, його кваліфікаційного статусу, що забезпечує педагогічну кар’єру.

 

28 вересня науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту освіти науковий керівник Рудь Оксана Володимирівна, старший викладач та науковий консультант Сташенко Михайло Олександрович, завідувач кафедри, кандидат фізико-математичних наук, доцент провели онлайн-нараду із творчою групою ДЕР закладу освіти.

 

У процесі роботи над експериментом у закладі освіти створено сприятливі педагогічні умови виховання та навчання здібних, обдарованих, духовно багатих учнів, їхнього особистісного, громадянського і духовного становлення, опанування ними художньо-практичних умінь та навичок, формування комплексу компетентностей, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у особистісній діяльності, усвідомлення власної причетності до традицій свого народу на основі об’єднання творчих та інтелектуальних зусиль педагогічного колективу.

 

Метою онлайн-наради було укладання плану заходів ІІІ етапу дослідно-експериментальної роботи. Учасники наради активно обговорили напрацювання та окреслили подальші шляхи реалізації програми експерименту.

Формування життєвих компетентностей школярів у процесі духовно-морального виховання як соціокультурного феномена дозволяє подолати певну дискретність між реальною ситуацією та бажаною моделлю соціуму і сучасна освітня ситуація в нашій країні має бути спрямована на укорінення в повсякденність аксіологічних пріоритетів.

 

Рудь О. В., старший викладач кафедри менеджменту освіти

 

Нагору