Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

«Медіаосвіта та медіа-іфнормаційна грамотність вчителя Нової української школи».

Вер 20
18

Сучасний світ по праву називають світом масових комунікацій. Збільшення числа каналів радіомовлення, телебачення, інформаційних технологій систематизації даних (телетекст, телеінтернет), бурхливий розвиток комп’ютерних мереж, відео і DVD-технологій, розвиток кіно, фотографії — усе це змушує говорити про якісні зміни загальнопланетарної культури, які справляють кардинальний вплив на національні культури. Створення ефективного механізму критичного осмислення і корегування інформації, отриманої через засоби масової інформації, відпрацювання особистісної системи ціннісних орієнтацій та формування умінь інтерпретувати інформацію, розуміти її суть, адресну спрямованість, мету інформування, викриття прихованого значення і негативного впливу на свідомість особистості.

 

Особливої ваги це питання набуває нині при реалізації, прийнятої у 2016 році Президією Національної академії педагогічних наук України нової редакції Концепції впровадження медіаосвіти та нового Державного стандарту початкової освіти, що містить курс навчання медіаграмотності, згідно яких школярі мають засвоїти навички зі сприйняття, аналізу, інтерпретації, критичного оцінювання інформації в текстах різних видів та медіатекстах.

«Медіаграмотність — це необхідне вміння для сучасної особистості, — виокремила Міністр освіти і науки України (2014 −2019 рр.) Лілія Гриневич.- Медіаграмотність — це необхідне вміння для сучасної особистості: ми підкреслюємо це і в концепції Нової української школи, і у законі „Про освіту“».

 

Формування медіакомпетентності в освітньому середовищі визначається не лише тим рівнем інформатизації, що досягло суспільство, але й тим, що глобалізаційні зміни в застосуванні медіазасобів зробили наше сприйняття світу значною мірою залежним від того, як його подають у медіапросторі. Отже медіаграмотність виступає результатом неперервного медіаосвітнього і медіавиховного процесу.

16-18 вересня, на запрошення адміністрації та педагогічного колективу Рожищенського навчально-реабілітаційного центру, науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту освіти завідувач кафедри, кандидат фізико-математичних наук, доцент Сташенко Михайло Олександрович та старший викладач Рудь Оксана Володимирівна підготували і провели на базі закладу освіти навчальний тренінг «Медіаосвіта та медіа-іфнормаційна грамотність вчителя Нової української школи».


ПРОГРАМА

 

Педагоги успішно виконали програму розвитку фахових компетентностей з теми, захистили власні проекти та отримали сертифікати про підвищення кваліфікації. Своїми відгуками учасники навчального тренінгу поділилися на сторінці сайту ВІППО http://vippo.org.ua/quests.php.

 

Рудь О. В., старший викладач кафедри менеджменту освіти