Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Від педагогічної рефлексії до професійного портфоліо

Жов 20
28
Переглянути фото події

Формування рефлексивної компетентності педагога є на сьогодні особливо актуальним питанням в контексті швидких змін у системі освіти, пов’язаних з підвищенням стандартів якості освітніх послуг.

 

З метою усвідомлення педагогами значення рефлексивного мислення для творчого вирішення професійних завдань, розвитку самооцінки та рефлексивних умінь, активізації пізнавальної діяльності педагогів та систематичної роботи з підвищення ними своєї професійної компетентності 27-28 жовтня проведено онлайн семінар-практикум «Формування та розвиток рефлексивних умінь педагогів. Створення портфоліо вчителя». Навчання відбувалося з використанням онлайн-сервісів Zoom, Padlet, Ansvergarden, Jamboard.

 

Завідувач відділу природничих дисциплін ВІППО Н. В. Григор’єва акцентувала увагу на усвідомленні того, що рефлексія є стимулом до безперервного професійного розвитку, сприяє готовності до інновацій. Вдаючись до рефлексії, вчитель аналізує набутий досвід, робить висновки і будує плани на майбутнє.

 

Педагоги ознайомилися з методами рефлексії, навчилися використовувати рефлексивні механізми аналізу професійної діяльності, розвивали уміння проводити учнівську рефлексію, продукувати ідеї, критично мислити, приймати рішення, рефлексувати, а також виконали п’ять практичних робіт, основною з яких було створення власного презентаційного електронного портфоліо на основі вироблених критеріїв, орієнтовного переліку документів та правил його складання.

 

За результатами роботи учасники семінару-практикуму отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.

 

Ірина Шинкарук,

завідувач відділу новацій та передових

педагогічних технологій ВІППО