Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Семінар-практикум «Ключові навички ХХІ століття»

Жов 20
26

Згідно з планом роботи Волинського ІППО 26 жовтня кафедрою. менеджменту освіти (Лук’янчук Г.Я.) проведено семінар-практикум для педагогів опорного навчального закладу «Навчально-виховний комплекс „Локачинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒ гімназія“» з теми «Ключові навички ХХІ століття».
У ході заняття детально розглянуто зміст понять ключові компетентності ХХІ століття, серед яких мовна та літературна грамотність, математична, цифрова, особистісно-соціальна, громадянська, підприємницька та компетентність культурного самовираження. Крім цього розглянуто ключові навички 2020 року, де на перших позиціях стоять: комплексне розв’язання проблем; критичне мислення; креативність; уміння керувати людьми; взаємодія з людьми, а також емоційний інтелект, уміння формувати власну думку та приймати рішення, орієнтація на клієнтів, уміння вести переговори, гнучкість розуму (вміння швидко переключатися з однієї думки на іншу).


Заклад освіти «Локачинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ‒гімназія» вже кілька років працює над проблемою розвитку навички 4К: креативність, критичне мислення, комунікація та командна праця. Тому учасникам семінару-тренінгу запропоновано розглянути проблеми формування навички 4К через призму реформи освіти на основі Концепції НУШ.


У режимі online учасники семінару з’ясували сутність понять «критичне мислення», «медіакомпетентність», «медіаграмотність». Розглянули аргументи щодо мотивації розвивати в освітньому процесі критичне мислення як ключову навичку людини. Інтерактивні вправи та тести щодо рівня креативного мислення викликали підвищений інтерес. Також загострили увагу на важливості формування комунікативних навичок у дітей-геймерів та проблеми розвитку навичок командної роботи в умовах навчання на основі інтеракції.


У ході семінару-тренінгу розглянуто характерні ознаки критичного мислення як інструменту формування вмінь доказово аргументувати власні думки та вибори рішень, засобу вчитися працювати з інформацією, вести конструктивний діалог, оцінювати власну позицію та позицію інших у різних ситуаціях. Учасники виконали ряд навчальних завдань та інтерактивних вправ опанували дискусійними прийомами та методами критичного мислення.
Під час конструктивного діалогу та інтерактивних вправ відпрацювали ефективні прийоми партнерської взаємодії, що лежить в основі компетентнісно та особистісно орієнтованого навчання в НУШ.

 

 

Нагору