Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Новини ВІППО » На головну

Інклюзивне навчання як невід’ємна складова НУШ

Лис 20
18

Згідно з концепцією розвитку інклюзивної освіти, інклюзивне навчання — це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

 

У Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти працює ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти, який очолює Мазурик Тамара Володимирівна. Серед основних завдань центру ‒ методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), вищої освіти з питань інклюзивної та спеціальної освіти та надання консультативно-методичної допомоги з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, установ (закладів) соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам (іншим законним представникам) дитини.

 

Відеозапис, де завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ВІППО окреслює чіткий алгоритм дій для батьків, чиї діти потребують інклюзивного навчання, керівників закладів освіти та асистентів учителів розміщено на сайті Віртуального освітнього центру Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти в рубриці Зустріч з експертом. Запрошуємо до перегляду.

 

Н. В. Свитка, методист відділу новацій

та передових педагогічних технологій ВІППО

 

 

Нагору