 23-24 лютого 2021 року проведено семінар-практикум «Дидактико-методичне моделювання компетентнісно орієнтованого уроку» в онлайн-форматі.
Мета навчання полягала у розвитку теоретико-методичних знань, умінь і навичок педагогів щодо моделювання уроку на засадах компетентнісного підходу.
Тему семінару розкрито через три змістові модулі:
1. Моделювання компетентнісно орієнтованого освітнього процесу.
2. Моделювання структурних компонентів сучасного уроку.
3. Моделі уроків за інноваційними технологіями навчання.
У практичній частині заходу учасники мали змогу обмінятися досвідом щодо використання ефективних методів та технік, визначити траєкторію подальшого професійного розвитку. Актуальними для учителів і надалі є питання:
Яким же має бути сучасний урок?
Які його ознаки, чим він повинен відрізнятись від уроків, які ще використовуються зараз у педагогічній практиці?
Чи може сучасний урок бути радісним і цікавим для учнів?
Чи може він розкрити творчий потенціал особистості, поставивши її в ситуацію морального вибору й підготувати до самостійного рішення?
Дякуємо учасникам за активну участь в обговоренні та запрошуємо до спільного вирішення цих проблем на наступних семінарах.
Надія Ткачук, доцент кафедри педагогіки та психології ВІППО
|