Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Третій міжнародний науково-практичний семінар «Романські мови: досвід, проблеми та перспективи»

Бер 21
22
Переглянути фото події

20 березня 2021 року з нагоди Всесвітнього дня франкофонії волинські вчителі взяли участь у третьому міжнародному науково-практичному семінарі «Романські мови: досвід, проблеми та перспективи», який у режимі онлайн організувала кафедра романських мов та інтерлінгвістики Волинського національного університету імені Лесі Українки.

 

Мета заходу, який традиційно проводиться у дні вшанування французької мови у світі, це налагодження тісної співпраці між викладачами університету та вчителями закладів загальної освіти, які викладають французьку й іспанську мови; визначення основних проблем у професійній діяльності та спільні пошуки їх можливих рішень; обмін досвідом (методики, стажування) та взаємопідтримка; підвищення мотивації та кваліфікації вчителя і викладача французької мови.

 

У семінарі взяли участь і виступили: Макарук Л. Л., декан факультету іноземної філології Волинського національного університету імені Лесі Українки, доцент, доктор філологічних наук; Станіслав О. В., завідувач кафедри романських мов та інтерлінгвістики, професор, доктор філологічних наук; Андрієвська В. В., кандидат філологічних наук, доцент кафедри романських мов та інтерлінгвістики ВНУ імені Лесі Українки; Поліщук Н. В., учитель іспанської мови Луцької гімназії № 18; Шед Полін, магістрантка університету м. Ліль (Франція), стажерка кафедри романських мов та інтерлінгвістики ВНУ імені Лесі Українки.

 

У виступі на тему «Створення траєкторії особистого успіху учня/студента засобами французької мови» методист відділу гуманітарних дисциплін Волинського ІППО Ірина Ураєва визначила ключові компоненти динамічної й гармонійної побудови навчального процесу з французької як першої чи другої іноземної мови, механізми мотивації до іншомовної навчальної діяльності в умовах змішаного навчання, говорила про варіативність використання підручника, систему різнорівневих вправ за теорією про множинний інтелект Х. Гарднера, диференціацію та індивідуалізацію навчання, впровадження нових підходів до організації проєктної діяльності та пошуку шляхів розв’язання навчальних завдань на уроці /занятті з французької мови.

 

Учасники семінару обмінювалися досвідом дистанційної роботи, думками щодо переваг та недоліків інтернет-навчання та спілкування, почули про реформи, які відбуваються у французькій мові у Франції, обговорили професійне навчання PRO FLE, у якому беруть участь нині дві групи з Волинської області.

Дякуємо організаторам за ініціативу, а вчителям за інтерес до подібних наукових і методичних заходів. Сподіваємося на зустріч у наступному році у традиційному режимі офлайн.

 

Ірина Ураєва,

методист відділу гуманітарних дисциплін

 

Нагору