Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Семінар-тренінг «Інклюзивна освіта в умовах реформування галузі освіти в Україні. Управлінський аспект»

Чер 21
17
Переглянути фото події

Інклюзивний навчальний заклад — це заклад освіти, який забезпечує інклюзивну модель освіти як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат у шкільному середовищі.

 

З метою модернізувати управлінські компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої освіти для створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, ознайомлення керівників та педагогів із особливостями інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітям з особливими освітніми потребами, згідно з планом роботи ВІППО 15-16 червня (для керівників та педагогів ЗЗСО області) і 16-17 червня 2021 року (для керівників закладів освіти Турійської та Луківської ОТГ) в онлайн-режимі проведено семінари з елементами тренінгу: «Інклюзивна освіта в умовах реформування галузі освіти в Україні. Управлінський аспект».

 

Керівники навчальних закладів відіграють важливу роль в адаптації шкіл до дітей з особливими освітніми потребами. Вони повинні розробляти та застосовувати більш гнучку процедуру управління, перерозподілу навчальних ресурсів, урізноманітнення можливостей навчання, мобілізації взаємодопомоги, підтримки учнів, які відчувають труднощі в навчанні, і розвитку тісних стосунків із батьками та громадою.

 

Успішне управління школою залежить від активної й творчої участі вчителів і персоналу, а також розвитку ефективної взаємодії та задоволення потреб учнів.

Учасники семінару обговорили і пропрацювали актуальні теми з працівниками інституту: завідувачем відділу управління закладами освіти Романюк С. В. та методистом ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Войтович Н. В.:

— Інклюзивна освіта в умовах реформування галузі освіти в Україні. Управлінський аспект.

— Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.

— Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці.

— Стратегії взаємодії педагога з учнями, які мають поведінкові труднощі.

Під час роботи семінару керівники та педагоги закладів освіти мали змогу поділитися досвідом впровадження інклюзивного навчання в своїх закладах освіти.

Учасники семінару-тренінгу на підтвердження набутих знань та умінь отримали сертифікати.

 

Світлана Романюк, завідувач

відділу управління закладами освіти

 

Нагору