Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Впровадження елементів STEM-освіти при організації освітнього процесу з хімії

Чер 21
23

Перехід до інноваційної освіти європейського рівня вимагає від учителя нових підходів до організації освітнього процесу. Навчання — це не просто передача знань від учителя до учнів, це спосіб розширення свідомості й зміни реальності. Майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, що втілює синтез науки і практики, хвилює нас вже зараз. Саме STEM-освіта дає можливість навчити учня бути практичним науковцем і через свої знання та результати дослідження — покращувати життя людства.

 

23 червня 2021 року в SТЕМ-лабораторії Волинського ІППО слухачі курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії «Модернізація змісту хімічної освіти: реальність та перспективи» ознайомились із можливостями використання цифрових лабораторій у навчальній і науково-дослідницькій роботі з хімії.

 

Ягенська Галина Василівна, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів ВІППО, кандидат педагогічних наук, народний вчитель України та розробник цифрової лабораторії Mirroschool Олександр Великий розповіли про основні принципи роботи цифрових лабораторій. Чотириразовий переможець ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії та, на сьогоднішній день, учитель приватної канадської школи Король Роман ознайомив із особливостями вивчення предметів природничого циклу в Канаді.

 

Слухачі курсів мали можливість безпосередньо попрацювати в групах з різними цифровими лабораторіями (Vernier, Mirroschool) в процесі виконання трьох практичних робіт і задати питання розробнику. Педагоги обговорили методику, можливості та перспективи використання цифрових лабораторій на уроках природничого циклу і для організації науково-дослідницької роботи у школі.

 

Кащенюк Мирослава Ростиславівна, методист відділу природничих дисциплін ВІППО, акцентувала увагу, що саме STEM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать як це виглядає в реальному житті і їм вчитись стає по справжньому цікаво.

За підсумками зустрічі проаналізовано переваги і виклики нових методичних інструментів та визначено особливості їх використання.

 

Мирослава Кащенюк, методист

відділу природничих дисциплін ВІППО

 

Нагору