Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Круглий стіл «Забезпечення суб’єктності навчання шляхом використання квест-технології»

Жов 21
25
Переглянути фото події

Відповідно до плану роботи Волинського ІППО 25 жовтня 2021 року в режимі онлайн проведено круглий стіл «Забезпечення суб’єктності навчання шляхом використання квест-технології». Ініціатор та організатор заходу — відділ освітніх інновацій Волинського ІППО.

Мета заходу: обговорення питання забезпечення суб’єктності навчання шляхом використання квест-технології, формування готовності вчителів до використання квест-технології в системі післядипломної педагогічної освіти.

 

Учасники круглого столу (науково-педагогічні працівники, методисти, педагогічні працівники закладів освіти, позашкілля, працівники Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, відповідальні особи за освіту в територіальних громадах, представники культурних установ міста, Департаменту культури Луцької міської ради) висловили своє бачення актуальності використання квест-технології в професійній діяльності, поділилися власними перспективними напрацювання, практичним досвідом роботи, цікавими ідеями та пропозиціями щодо співпраці із зазначеної тематики.

Привітали учасників заходу та виступили з актуальною тематикою заступники директора Волинського ІППО. Зокрема Валентина Василівна Вітюк, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної та навчальної діяльності Волинського ІППО, схарактеризувала Нову українську школу як простір інновацій та креативу. Акцентувала увагу на запровадженні сучасних моделей підвищення кваліфікації вчителів, їхньої підготовки до здійснення професійної діяльності в інноваційному освітньому просторі, використанні новітніх засобів навчання та розвитку особистості, серед яких одне з провідних місць займають освітні квести.

 

Важливість інфомедійної грамотності, володіння ефективними методами та засобами, спрямованими на формування мобільної особистості, здатної критично опрацьовувати інформаційні потоки, виявляти фотофейки, спроможної адаптуватися в сучасному соціумі й навчатися впродовж життя розкрив у виступі Олександр Йосипович Дем’янюк, доктор історичних наук, професор, заступник директора з науково-педагогічної діяльності Волинського ІППО.

Актуалізувала питання гейміфікації як інструменту осучаснення культури та освіти висвітливши досвід країн Європейського Союзу Мирослава Михайлівна Будчик, спеціаліст Департаменту культури Луцької міської ради.


Аналіз результатів соціологічного дослідження «Формування готовності педагогів до використання квест-технології у професійній діяльності» оприлюднила В. В. Камінська, методист відділу освітніх інновацій. Про основи кібергігієни та програму «Навчіть дитину захищатися» розповів О. І. Остапйовський, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології ВІППО. Продовжила тему Н. МКазмірчук, методист відділу практичної психології та соціальної роботи Волинського ІППО, яка акцентувала увагу на небезпечних квестах для дітей. Інноваційним досвідом «Квест-технологія як засіб розвитку професійних компетентностей педагога. Квест-гра «Вивчай. Створюй. Мотивуй» поділилась О. В. Гесь, учитель інформатики КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради Волинської області». Досвід використання квест-технології у Луцькому міському Центрі науково-технічної творчості учнівської молоді презентувала Я. С. Бондар, методист Центру науково-технічної творчості учнівської молоді, керівник гуртка «Розробка мобільних застосунків». Висвітлив питання «Цифрова трансформація освіти» С. В. Кузнєцов, учитель інформатики КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 Луцької міської ради Волинської області». Цікаві пропозиції щодо використання новітніх технологій в залученні молоді до читання окреслила Т. І. Швай, завідувачка відділу читальних залів Волинської обласної бібліотеки для юнацтва.

 

Науковий захід відбувся в позитивній атмосфері, став хорошою нагодою для учасників щодо осмислення нових ідей, досвіду та стимулом до дієвої, результативної співпраці.

За результатами роботи круглого столу була ухвалена резолюція та укладається електронна збірка матеріалів.

 

Валентина Камінська,

методист відділу освітніх інновацій

Резолюція круглого столу

Нагору