 10 лютого 2022 року відбулося заняття у Студії професійного росту педагога-дошкільника у форматі online, на якому були присутні 79 учасників. Суть методики оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти EСERS-3 розкрила Березіна О. М., методист відділу початкового навчання та дошкільного виховання. Також розглянула її складові: простір і вмеблювання, повсякденні практики особистого догляду, мовлення та грамотність, види навчально-пізнавальної діяльності, взаємодію і структурування програми.
Питання внутрішньої системи якості представили Пугач І. М., директор ЗДО № 18 м. Луцька, та Гніровська О. З., вихователь-методист ЗДО № 10 м. Луцька.
Педагоги окреслили сукупність умов, процедур і заходів у ЗДО, що забезпечують ефективність освітніх й управлінських процесів, які безпосередньо впливають на якість освітнього процесу, формують ключові компетентності дітей раннього та дошкільного віку, сприяють всебічному розвитку особистості.
Багато питань в учасників заходу виникло з приводу визначення компонентів внутрішньої системи; забезпечення функціонування компонентів внутрішньої системи; самооцінювання освітніх і управлінських процесів ЗДО для їх подальшого вдосконалення.
Березіна О. М., методист відділу
початкового навчання та дошкільного виховання
|