Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Навчально-методичний семінар «Моніторингові дослідження у внутрішній системі якості освіти ЗЗСО: організація та проведення»

Бер 22
23
Переглянути фото події

22 та 23 березня 2022 року на базі Волинського інституту ППО спільними зусиллями кафедри менеджменту освіти й відділу ЗНО та моніторингових досліджень інституту та на запит центру професійного розвитку педагогічних працівників Підгайцівської сільської ради, організовано і проведено в онлайн-дистанційному форматі навчально-методичний семінар «Моніторингові дослідження у внутрішній системі якості освіти ЗЗСО: організація та проведення» (укладач програми: доцент кафедри менеджменту освіти, завідувач відділу ЗНО та моніторингових досліджень ВІППО А. О. Корнейко).

 

У роботі семінару взяли участь керівники закладів освіти та менеджери освіти Підгайцівської сільської ради.

Метою семінару передбачалося підвищення рівня компетентності освітян з питань організації та проведення моніторингових досліджень, поглиблення навичок моніторингової та аналітичної діяльності.

Захід відкрила Алла Корнейко, яка визначила суть та окреслила організаційні й теоретико-методологічні засади моніторингових досліджень у системі середньої освіти.

Старший викладач кафедри менеджменту освіти ВІППО Галина Лук’янчук висвітлила технологічний аспект моніторингу якості професійної діяльності педагога.

У ході проведення семінару було висвітлено питання науково-теоретичного характеру, законодавчого та організаційно-методичного забезпечення освітніх моніторингів.

 

У підсумку семінару слухачі:

— поглибили знання щодо ролі моніторингу якості освіти на сучасному етапі реформування освітньої системи та можливостей використання моніторингових процедур у формуванні внутрішньої системи забезпечення якості в закладах освіти;

— вдосконалили навички використання моніторингових процедур у формуванні внутрішньої системи забезпечення якості в закладах освіти;

— сформували вміння планувати та проводити внутрішній моніторинг якості освіти у закладах освіти;

— розкрили готовність до вдосконалення моніторингової компетентності.

За результатами роботи навчально-методичного семінару тривалістю 8 академічних годин слухачам надіслано сертифікати учасника заходу.

 

А. О. Корнейко, А. В. Логвинюк

 

 

Нагору