Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Семінар-практикум для відповідальних за методичну роботу з учителями природничої освітньої галузі

Вер 22
26
Переглянути фото події

26 вересня 2022 року в онлайн-форматі відбувся семінар-практикум для відповідальних за методичну роботу з учителями природничої освітньої галузі в ТГ області «Організація науково-методичної підтримки професійного розвитку вчителів природничої освітньої галузі в умовах реалізації Концепції НУШ».


Успіх проведення уроку, семінару залежить від організації його початку набагато більшою мірою, ніж це зазвичай прийнято вважати. Важливий емоційний настрій учасників, правильна психологічна установка, особливо сьогодні, коли війна в Україні стала стресом для усіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль педагогічних працівників, які можуть надавати першу психологічну допомогу та підтримку. Практичні поради, як може вчитель допомогти собі та учням впоратися зі стресом і його наслідками, емоційно налаштувати на урок, на плідну роботу, а також різноманітні психологічні вправи запропонував учасникам семінару Олександр Ігорович Остапйовський, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології ВІППО.

 

Алла Олександрівна Корнейко, кандидат історичних наук, доцент кафедри менеджменту освіти ВІППО, проаналізувала основні документи реформи Нової української школи, зокрема складові Концепції НУШ, ознайомила з дорожньою картою впровадження НУШ у базовій та старшій школах.

Ключовою складовою формули НУШ є вмотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно. У Концепції чітко зазначено: «Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. У зв’язку з цим варто говорити про нову роль учителя — не як єдиного наставника та джерело знань, а як коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в освітній траєкторії дитини». Учасники семінару міркували про те, який він — учитель НУШ: нові завдання та нові ролі сучасного вчителя. Завідувач відділу природничих дисциплін Григор’єва Наталія Володимирівна акцентувала увагу на формах і методах підтримки професійного розвитку учителів природничої освітньої галузі, зокрема, як забезпечується підготовка педагогів до реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти.

 

Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного вчителя: його знань, умінь, компетенцій. Приклади реалізації інноваційних підходів НУШ у природничій освітній галузі демонструвала учасникам семінару Кащенюк Мирослава Ростиславівна, методист відділу природничих дисциплін.

Висловлюємо щиру подяку учасникам семінару-практикуму за співпрацю, атмосферу творчості й активності, готовність до змін та позитивні емоції.

 

Наталія Григор’єва, завідувач відділу

природничих дисциплін ВІППО

 

Нагору