Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Сприяємо формуванню професійних компетентностей

Жов 22
05
Переглянути фото події

На виконання плану роботи Інституту з 4 по 5 жовтня 2022 року фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти проведено онлайн-тренінг «Розроблення індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі.

 

Підвищили кваліфікацію за напрямом «Розвиток професійних компетентностей у сфері інклюзивної освіти» 37 учасників тренінгу.

Відповідно до освітньої програми педагоги працювали над досягненням таких аспектів результативності:

1. Здатність брати участь у розробці індивідуальної програми розвитку на основі висновку ІРЦ про комплексну оцінку розвитку дитини та результатів додаткової діагностики в закладі освіти.

2. Володіння SMART-технологією постановки цілей навчання й очікуваних результатів/умінь, що фіксуються в індивідуальній програмі розвитку.

3. Здатність адаптувати освітнє середовище й реалізацію освітнього процесу.

4. Готовність застосовувати технології модифікації навчального плану, навчальної програми, дидактичних матеріалів та критеріїв підсумкового оцінювання результатів навчання учнів з ООП.

 

Тренінг проведено за матеріалами завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту Мазурик Тамари Володимирівни.

Модератор тренінгу Провальна Неоніла Олегівна, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, презентувала досвід підтримки та супроводу дітей з ООП у Канаді, акцентувала увагу учасників на нормативній базі, особливостях супроводу дітей з ООП, на правильності та коректності формулювання цілей при розробленні ІПР, користуючись критеріями SMART.

Тренінг проведено з метою формування та вдосконалення таких професійних компетентностей педагогів інклюзивного навчання, як здатність розробляти індивідуальну програму розвитку (ІПР), адаптувати й модифікувати планування й реалізацію освітнього процесу та створення безпечного освітнього середовища.

За результатами підвищення кваліфікації учасники тренінгу отримали сертифікати (8 год./0,27 кредиту ЄКТС) та практичні матеріали.

Дякуємо учасникам за активність, творчі ініціативи та ефективну роботу.

 

Анжела Миколайчук, методист ресурсного

центру підтримки інклюзивної освіти

 

Нагору