Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Семінар-практикум для директорів та фахівців (практичних психологів) інклюзивно-ресурсних центрів

Жов 22
31
Переглянути фото події

На виконання плану роботи Інституту 31 жовтня 2022 року фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти проведено онлайн семінар-практикум для директорів та фахівців (практичних психологів) інклюзивно-ресурсних центрів «Психологічні аспекти формування готовності педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища». У роботі взяли участь 62 педагогічні працівники ІРЦ області.

 

Мета семінару — розширити й уточнити знання педагогів про важливість розуміння сутності інклюзивної освіти та основних принципів Міжнародної класифікації функціонування (МКФ); висвітлити основні аспекти психологічної готовності педагога до роботи в інклюзивному освітньому середовищі; надати практичні інструменти для ефективної взаємодії всіх учасників інклюзивного процесу та підвищення стресостійкості педагога в умовах сьогодення.

Завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Тамара Мазурик наголосила, що тема семінару є досить актуальною, адже одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. Сьогодні ще існує проблема недостатньої психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, наявність психологічних бар’єрів та професійних стереотипів.

Базовою умовою формування готовності педагога до роботи в інклюзивному середовищі є розуміння і прийняття сутності інклюзивної освіти та принципів МКФ.

Структуру психологічної готовності та форми психологічної підтримки педагога інклюзивного класу висвітлила методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Неоніла Провальна.


Практичну складову семінару-практикуму — психологічну готовність педагога до ефективної взаємодії з усіма учасниками інклюзивного процесу представили: Неля Потрапелюк, директор Рожищенського ІРЦ, Анжела Миколайчук, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, та Наталія Мороз, директор Камінь-Каширського ІРЦ № 2.

Про методи і прийоми профілактики професійного вигорання та підвищення стресостійкості педагога, який працює в інклюзивному середовищі в умовах непростого сьогодення, говорила Гірса Тетяна Володимирівна, фахівець (практичний психолог) Рожищенського ІРЦ.

При підведенні підсумків директорам ІРЦ рекомендовано використати матеріали семінару в подальшій методичній роботі з педагогічними працівниками закладів освіти.

 

Тамара Мазурик, завідувач ресурсного

центру підтримки інклюзивної освіти

 

 

Нагору