Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Вітаємо фіналістів відбіркового етапу першого всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «Учитель року – 2023»!

Січ 23
19
Переглянути фото події

Упродовж тижня з 16 по 19 січня 2023 року проводився відбірковий етап першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2023» у номінації «Фізична культура». У змаганні взяли участь кращі педагоги області. Усі конкурсні випробування проводилися в дистанційному форматі.

 

Конкурс дав змогу учасникам продемонструвати професійну компетентність, методичну майстерність, мобільність мислення, творчість і новаторство.

За результатами змагання фіналістами стали 12 педагогів закладів освіти Волинської області.

1. Гапон Любомир Олегович — учитель Нововолинського ліцею № 1 Нововолинської міської ради Волинської області, який впевнений, що рухова активність має бути на першому місці в школах.

2. Стасюк Інна Олександрівна — учитель Поліської гімназії Старовижівської селищної ради, яка вважає, що впровадження та використання сучасних інформаційних технологій веде до розвитку креативного мислення та інтенсифікації навчальної діяльності.

3. Сапожнік Тетяна Миколаївна — учитель КЗ ЗСО «Луцький ліцей № 27 Луцької міської ради», яка формує стійку мотивацію в учнів до систематичної рухової активності та відмовляється від стереотипів викладання предмету.

4. Панаскевич Наталія Петрівна — учитель державного навчального закладу «Ковельський центр професійно-технічної освіти», яка на кожному уроці прагне формувати здорову особистість та вміння співпрацювати.

5. Романік Володимир Миколайович — учитель Городоцької гімназії — філії опорного закладу загальної середньої освіти «Прилісненський ліцей Прилісненської сільської ради Волинської області», який переконаний, що здорова і розвинена дитина — найбільша цінність суспільства.

6. Мицюк Оксана Павлівна — учитель КЗ ЗСО «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Луцької міської ради», яка вважає, що домінуючим методом є «гіпотеза», завдяки якій пізнаються предмети і явища навколишнього світу, та чи інша рухова діяльність.

7. Пекора Михайло Васильович — учитель закладу загальної середньої освіти «Ліцей № 7 м. Ковель», який для реалізації реалій викладання предмету в сучасних умовах створив власний канал на YouTube, сторінки у соціальних мережах Instagram, Facebook, Viber та Telergam.

8. Сидорук Олександр Миколайович — учитель КЗ ЗСО «Луцький ліцей № 14 імені Василя Сухомлинського Луцької міської ради», який переконаний, що ідея інтеграції в освіті є значним здобутком дидактики, оскільки за умови її успішного впровадження реалізується мета якісної освіти.

9. Сидун Інна Валентинівна — учитель Дубівського ліцею Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області, яка переконана, що ігрова діяльність забезпечує можливість зробити цікавою і захопливою не лише рухову активність учнів на творчо-пошуковому рівні, а й буденні навчальні кроки.

10. Дарміць Віктор Зіновійович — учитель Нововолинського ліцею № 6 Нововолинської міської ради Володимирського району Володимирського району Волинської області, який вважає, що усі елементи рухової діяльності мають бути спрямованими на формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя здобувачів освіти.

11. Боровський Дмитро В’ячеславович — учитель Ліцею № 1 смт Ратне імені В. Газіна Ратнівської селищної ради Ковельського району, який активно бореться з актуальною проблемою сьогодення, а саме, низькою руховою активністю та незадовільними показниками стану здоров’я дітей і підлітків.

12. Хомич Олена Григорівна — учитель Луцького ліцею № 2 Луцької міської ради, яка переконана, що знання з інших предметів поглиблюють і доповнюють знання з фізичної культури.

 

За результатами трьох конкурсних випробувань, а саме «Тестування», «Практична робота» та «Майстер-клас» цими учасниками був продемонстрований високий рівень професійної компетентності та методичної грамотності, ерудиції, уміння реалізовувати наскрізні змістові лінії з предмету, застосовувати методи, форми, прийоми роботи, спрямовані на формування ключових і предметних компетентностей, вміння обирати та раціонально використовувати цифрові, мультимедійні технології, електронні освітні ресурси, уміння налагоджувати взаємодію з учасниками конкурсного випробовування «Майстер-клас».

Щиро вітаємо педагогів! Бажаємо завжди бути в пошуку нових задумів і чудових креативних ідей для творчості та розвитку в професії, нових звершень і радості від майбутніх перемог!

 

Надія Нечепа, методист відділу

освітньої та інноваційної діяльності

 

Нагору