
Сьогодні:
Семінар-практикум «Проведення оцінки фізичного розвитку дитини та корекційно-розвиткових занять в умовах ІРЦ» |
Бер 23
07 |
![]() Відповідно до плану роботи Інституту 07 березня 2023 року відбувся семінар-практикум «Проведення оцінки фізичного розвитку дитини та корекційно-розвиткових занять в умовах ІРЦ». У його роботі взяли участь вчителі-реабілітологи інклюзивно-ресурсних центрів та спеціальних закладів загальної середньої освіти. Значущість ролі вчителя-реабілітолога дуже вагома у роботі з дітьми, які мають функціональні й фізичні труднощі. Від його професійності та рівня компетентностей залежить ефективність соціально-адаптаційних, реабілітаційних, корекційних, компенсуючих заходів і занять.
Тамара Мазурик, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, акцентувала увагу учасників семінару на важливості обміну досвідом, презентації напрацювань, історій успіху роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Питання щодо оцінки фізичного розвитку дитини в умовах ІРЦ, формування висновку та рекомендацій розкрила Вікторія Касьян, вчитель-реабілітолог Турійського ІРЦ. Тему використання протоколу обстеження фізичного розвитку особи дошкільного віку висвітлила Наталя Ходимська, вчитель-реабілітолог Рожищенського ІРЦ. Свій досвід роботи у напрямку використання методу сенсорної інтеграції на заняттях з ЛФК презентувала Ольга Гелецька, вчитель-реабілітолог Колодяжненського ІРЦ. Підвищення розумової активності дітей з інтелектуальними та соціоадаптаційними труднощами через фізично-моторний розвиток у відеотреках демонструвала Жанна Домбровська, вчитель-реабілітолог Горохівського ІРЦ.
Дмитро Дуда, вчитель-реабілітолог Нововолинського ІРЦ, провів відеомайстер-клас з використання прийомів активної та пасивної гімнастики у роботі з дітьми з труднощами опорно-рухової функції. На питаннях співпраці вчителя-реабілітолога з батьками у корекційно-реабілітаційному процесі їх дитини зосередила увагу Наталя Савонік, вчитель-реабілітолог Маневицького ІРЦ. Марія Чумак, вчитель-реабілітолог Колківського ІРЦ, зробила огляд посібників та корисних посилань для реабілітаційної роботи з дітьми. Неоніла Провальна, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, інформувала учасників семінару у дискурсі як наше тіло реагує на стрес. За результатами семінару-практикуму понад 50 учасників мають змогу отримати методичні теки для використання у своїй практичній діяльності.
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
|