Сьогодні:

Вхід для методистів ВІППО 

Останні новини:

Новини ВІППО » На головну

Семінар-практикум «Проведення оцінки мовленнєвого розвитку дитини та корекційно-розвиткових занять в умовах ІРЦ»

Бер 23
15
Переглянути фото події

Відповідно до плану роботи Інституту 15 березня 2023 року відбувся семінар-практикум «Проведення оцінки мовленнєвого розвитку дитини та корекційно-розвиткових занять в умовах ІРЦ».

До участі в заході долучилися вчителі-логопеди інклюзивно-ресурсних центрів та спеціальних закладів загальної середньої освіти.

 

Актуальність теми окреслена викликами сьогодення. Адже мовлення і комунікація — основа соціальної взаємодії. Відсутність навичок комунікації впливає на соціальний, емоційний, психічний, інтелектуальний розвиток дитини. Саме вчитель-логопед у тісній взаємодії з батьками може підтримати мовленнєвий розвиток дитини з функціональними труднощами, допомогти їй взаємодіяти з соціумом, полегшити повсякденне життя, сприяти реалізації її потреб.

Модератор семінару Тамара Мазурик, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, із захопленням відзначила високий рівень інформаційного та практичного змісту презентацій досвіду роботи спікерів семінару щодо специфіки роботи з дітьми з мовленнєвими труднощами.

 

Згідно з програмою семінару розкрито питання в дискурсі інклюзивної практики:

— «Використання альтернативної та додаткової комунікації в інклюзивному освітньому процесі», спікер — Анжела Миколайчук, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;

— «Діагностичний інструментарій оцінки мовленнєвого розвитку дитини в умовах ІРЦ. Висновок, рекомендації», спікер — Катерина Грицай, вчитель-логопед Горохівського ІРЦ;

— «Алгоритм запуску мовлення у немовленнєвих дітей. Піраміда навчання», — спікер Неоніла Провальна, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;

— «Заїкання: теоретичні аспекти, особливості корекційної роботи», спікер — Ольга Дрогомирецька, вчитель-логопед Любомльського ІРЦ;

— «Взаємодія вчителя-логопеда та асистента вчителя у роботі з дітьми, які мають мовленнєві труднощі», спікер — Оксана Теплова, вчитель-логопед Ківерцівського ІРЦ;

— «Методи та прийоми формування складової структури слів у дітей з тяжкими порушеннями мовлення», спікер — Антоніна Вараниця, вчитель-логопед Заболоттівського ІРЦ.

Учасники заходу наповнили віртуальний простір методичного інтенсиву майстерністю, новизною, креативністю, продемонстрували належний рівень надання корекційних послуг фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів.

За підсумками семінару учасники отримали методичні кейси для підвищення своїх професійних компетенцій і подальшому використанні у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, їх педагогами та батьками.

 

Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти ВІППО

 

Нагору